شمانیوز
شما نیوز

رئیس مرکز بهداشت استان خورستان:

کرونا وارد خوزستان نشده است

در فضای مجازی فیلمی منتشر شد که در آن شخصی بر اثر ابتلا به بیماری، بیهوش شده درحالی که سیر بیماری به این شکل نیست و توصیه می‌شود هموطنان اخبار مربوط به حوزه سلامت را از منابع رسمی دنبال کنند.

کرونا وارد خوزستان نشده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم: سیدمهدی حسینی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا آثار و تبعات اقتصادی و اجتماعی خود را در جهان گذاشته است. هنوز ویروس کرونا وارد کشور نشده اما آنچه اهمیت دارد خودمراقبتی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نظام سلامت ما در کشور کارآمد است، افزود: شدت انتقال کروناویروس از بیماری‌های دیگر بیشتر است اما شدت مرگ و میر آن نسبت به بیماری‌های دیگر کمتر است.

رئیس مرکز بهداشت خورستان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در خصوص این بیماری؛ شیوه انتقال آن است چرا که در صورت عدم رعایت بهداشت فردی، بیماری به راحتی گسترش پیدا می‌کند و قدرت سرایت بالایی دارد. مهم این است که بهداشت فردی رعایت شود.

 

حسینی زاده ادامه داد: در فضای مجازی فیلمی منتشر شد که در آن شخصی در اثر ابتلا به بیماری، بیهوش شده است درحالی که سیر بیماری به این شکل نیست و توصیه می‌شود هموطنان اخبار مربوط به حوزه سلامت را از منابع رسمی دنبال کنند. همچنین سامانه تلفنی 190، اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی لازم را داریم، تمام پایگاه‌های مراقبت بهداشتی مرزی زمینی؛ دریایی و هوایی خود را فعال کرده‌ایم و کسانی که از کشورهای دارای این بیماری وارد کشور می‌شوند، رصد می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied