شمانیوز
شما نیوز

بیمه آسیا و دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و دانشگاه صنعتی شریف با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و رییس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

بیمه آسیا و دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی، تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و دانشگاه صنعتی شریف در زمینه ارائه انواع پوشش های بیمه ای و استفاده از توان دانشگاه صنعتی شریف درخصوص طراحی نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز صنعت بیمه، آموزش کارکنان و ... امضا شد.

در این جلسه، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن اشاره به سابقه 60 سال فعالیت بیمه آسیا، کسب سطح یک  توانگری مالی با شاخص 145 درصد، برخورداری از شبکه فروش مجرب و فراگیر و شهرت بیمه آسیا به عنوان بیمه گری خوشنام در بین جامعه بیمه گذاران را از جمله ویژگی های برجسته بیمه آسیا برشمرد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه به نقش مهم و موثر بیمه ها در جامعه دانشگاهی اشاره کرد و افزود: بیمه آسیا آمادگی دارد در زمینه ارائه انواع پوشش های بیمه ای از جمله آتش سوزی، مسئولیت، حوادث، عمر و پس انداز و نیز طراحی بیمه نامه های جدید مورد نیاز با این دانشگاه همکاری  و در مقابل از توان دانشگاه در زمینه طراحی نرم افزارهای مورد نیاز صنعت بیمه و ... استفاده کند.

دکتر محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این جلسه، دانشگاه شریف را در زمینه های فناوری و صنعت پیشرو خواند و ضمن اشاره به رضایت همکاران خود از خدمات بیمه آسیا، اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه همکاری های فی ما بین گسترش یابد.

در جلسه امضای تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی شریف، اعضای هیأت مدیره ، معاونین مدیرعامل و مدیران فنی بیمه آسیا حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied