شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان:

تامین اجتماعی به عنوان نهادی تاثیرگذار متولی حمایت از نیروی کار است

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر هشتمین جشنواره تجلیل و معرفی چهره های برتر حوزه کارفرمایی تأمین اجتماعی خوزستان برگزار شد.

تامین اجتماعی به عنوان نهادی تاثیرگذار متولی حمایت از نیروی کار است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تشریح فرآیند انتخاب کارفرمایان برتر در حوزه تأمین اجتماعی گفت: بی تردید سازمان تأمین اجتماعی برخود می بالد که بعنوان نهادی تاثیرگذار متولی حمایت از نیروی کار و فراهم کننده تمهیدات موثر در رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی ، خدماتی و تولیدی در کشور است.

مرعشی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 83 هزار کارگاه فعال را در خوزستان تحت پوشش داریم، افزود : کارفرمایان و کارآفرینان بعنوان مهمترین حامیان نیروی کار و سرمایه مولد کشور نقش بسزایی در تأمین منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی برای انجام و ارائه تعهدات و خدمات به ذینفعان دارند و از این رو می بایست قدردان تلاشهای خستگی ناپذیر این عزیزان در فرآیند خدمت رسانی به بیش از 65 درصد از مردم خوزستان باشیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در سال 1398 که مقام معظم رهبری آن را بنام رونق تولید نامگذاری کرده اند همراهی و همدلی مستمر با شرکای اجتماعی و بویژه کارفرمایان در اولویت برنامه های این سازمان بوده است و این مراسم به پاس تقدیر از خدمات و تدابیر ارزشمند در برنامه ریزی مناسب و مشارکت سازنده در اعتلای فرهنگ بیمه پردازی و اهتمام برای گسترش تعاملات موثر بین سازمان و شرکای اجتماعی برگزار شده است.

همچنین بیژن پناهی زاده، نایب رئیس خانه صنعت و معدن کشور، قانون تأمین اجتماعی را قانونی حمایتی برشمرد که متضمن حقوق بیمه شدگان و در راستای اجراء و تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی و استقرار نظام هماهنگ و متناسب با برنامه های سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با تاکید بر افزایش تعامل میان سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه تشکل ها و انجمن های کارفرمایی افزود: در جنگ اقتصادی و تحریم های سخت قرار داریم و این انتظار به حقی است که دولت، سازمان تأمین اجتماعی، بانکها و تمامی نهادهای مرتبط با کارفرمایان حامی کارفرمایان باشند تا با این همراهی بتوانیم شاهد رونق تولید و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

همچنین محمدهادی قنوات، رئیس کانون انجمن صنفی کارفرمایان خوزستان با تقدیر از مقاومت و پایداری کارفرمایان در مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار گفت: کارفرمایان تأمین کننده اصلی منابع تأمین اجتماعی هستند و می بایست در تصمیمات بزرگی که برای آنان گرفته می شود سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد سرمایه سازمان تأمین اجتماعی از سوی کارگران و کارفرمایان تأمین می شود، افزود : همه ما باید دست بدست هم دهیم تا از کارفرمایان و به تبع آن بخش تولید صیانت کنیم چرا که حمایت از فضای کسب و کار و رونق تولید بر تداوم و ثبات این سازمان نیز اثرگذار خواهد بود.

جشنواره چهره های برتر کارفرمایی و کارآفرینی استان خوزستان با حضور اعضاء و مدیران شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع کثیری از اعضا و روسای کانونها، انجمن ها و تشکل های صنفی کارفرمایی برگزار و از یازده چهره برتر حوزه کارآفرینی استان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied