شمانیوز
شما نیوز

رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از سیاست های دولت، حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار تولید داخلی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در همین راستا بیش از 46 هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی در سال جاری به متقاضیان پرداخت کرده است.

رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل و رونق بازار کسب و کار را یکی از محوری ترین سیاست های خود در سال جاری قرار داد و از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بالغ بر 46 هزار و 378 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش 6 هزار و 396 میلیارد ریال تخصیص داده است.

 

همچنین در سال گذشته نیز بانک ملی ایران تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

در ده ماه ابتدای امسال، 162 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 71 هزار و 793 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

 

بانک ملی ایران تعداد 783 هزار و 684 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به 245 هزار و 377 میلیارد ریال می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied