شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

بسم اله

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

دهه فجر آغاز گر طلوعی مبارک است که با تلالو انوار الهی آن ،‌پایه های نظام استبدادی و سلطه ستم شاهی برای همیشه برچیده و فصل جدیدی از حیات ملت بزرگ ایران در پرتو معنویت ، عزت ، آزادی و استقلال آغاز شد .

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه های نورانی مکتب سرخ عاشورا و تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی سلام اله علیهم اجمعین است . ثابت کرد با اتکا به خدا، خودباوری ، اتحاد و یکپارچگی می توان در مقابل زورگویان و ظالمان ایستاد و از سلطه استبداد و استعمار رها شد .

در پرتو انوار الهام بخش انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران ، بیداری اسلامی و خیزش ملل مسلمان منطقه در سراسر جهان اسلام گسترش یافته و به رغم کینه ورزی و خصومت های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی دولت خبیث آمریکا، در حال پیشروی و فتح سنگرهای کلیدی جهان است .

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه البرز فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام اله دهه فجر را حضور امت انقلابی و شریف و خاصه خانواده معزز شهدا ، جانبازان و آزادگان تهنیت گفته و توفیق ،‌ سلامتی و بهروزی برای ایشان را مسالت دارم .

انشااله و به فضل خداوند متعال ، خواهران و برادران شرکت بیمه البرز در کنار دیگر قشرهای ملت بزرگ ایران ، ضمن تکریم ایام پر گداز فاطمیه ،‌ در روز بیست و دوم بهمن به سیل پر خروش حمایت از چهل سال آزادگی ، استقلال و هویت این ملت خواهند پیوست و سرود شادی دوستان و یأس دشمنان را بلندتر از هر زمان دیگری فریاد خواهند کرد .

وسلام علیکم و رحمت اله و برکاته

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied