شمانیوز
شما نیوز

در همایش نظام مشارکت، دوایر کنترل کیفیت و مدیریت دانش مطرح شد:

صرفه‌جویی ۱۳۶۷ میلیارد ریالی با اجرای نظام مشارکت و کنترل کیفیت در پتروشیمی بندر امام

همایش نظام مشارکت، دوایر کنترل کیفیت و مدیریت دانش با حضور مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام و فعالین این حوزه برگزار شد.

صرفه‌جویی ۱۳۶۷ میلیارد ریالی با اجرای نظام مشارکت و کنترل کیفیت در پتروشیمی بندر امام

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، همایش نظام مشارکت، دوایر کنترل کیفیت (QCC) و مدیریت دانش با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و‌ فعالین حوزه‌های نظام مشارکت و پیشنهادها روز گذشته در سالن تشریفات مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در این همایش گزارش عملکرد سال ۱۳۹۷ شرکت پتروشیمی بندرامام در حوزه‌های نظام مشارکت و گروه‌های کنترل کیفیت ارائه شد.

همچنین با مشارکت عمومی، منظم و مستمر کارکنان رده‌های مختلف و با تشکیل کارگروه‌های کنترل کیفیت و مدیریت دانش از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از یک هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال صرفه جویی شده است.

طی این همایش مدیرعامل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: در راستای عملی نمودن شعار قانونمداری، خردورزی و مشارکت عمومی و باهدف  مشارکت دادن تمامی کارکنان در امور جاری شرکت و مسئولیت پذیری در ایفای نقش فردی در رفع مشکلات با مدل علمی در قالب کارگروههای کنترل کیفیت برنامه‌ریزی و اقدام شده است.

حمیدرضا رستمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این اقدام ضمن جلوگیری از هدر رفت منابع مالی شرکت سبب مشارکت کارکنان در حوزه‌های مختلف شده است.

گفتنی است در پایان همایش از برگزیدگان سه حوزه نظام مشارکت، دوایر کنترل کیفیت و مدیریت دانش از سوی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت لوح تقدیر اهدا و از فعالیت های صورت گرفته تقدیر شد.

PR__2936

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied