شمانیوز
شما نیوز

سازمان تامین اجتماعی امانتدار اموال بیمه شدگان است

نشست خبری مدیر کل تامین اجتماعی همدان با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

سازمان تامین اجتماعی امانتدار اموال بیمه شدگان است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اسمعیل نبوی، مدیرکل تامین اجتماعی همدان در این نشست ضمن تبریک چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وگرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید سلیمانی گفت: حوزه بیمه ای محل تامین درآمد و حوزه درمانی ارائه خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی را به عهده دارند .

نبوی با اشاره به این موضوع که بیمه شدگان وکارفرمایان با پرداخت حق بیمه انتظار دریافت خدمات وتعهدات سازمان به نحو مطلوب را دارند، افزود: کارکنان سازمان تامین اجتماعی امانت دار بیمه شدگان هستند وخود را موظف به ارائه خدمات مطلوب می دانند.

وی در راستای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان گفت: از ابتدای امسال تفاهم نامه ای سه جانبه تنظیم شده که طلب بخش خصوصی از واحد درمان با بدهی آنان بابت  حق بیمه به این سازمان تهاتر شود و این دغدغه بخش خصوصی نیز رفع شود و طلب سایر بخش های دولتی وفعالان اقتصادی نیز با تعامل با این بخش ها ومساعدت وهمراهی استانداری همدان مرتفع می شود.

 نبوی افزود: برای دریافت مقرری بیمه بیکاری دارا بودن حداقل شش ماه سابقه پرداخت حق بیمه الزامی است و استمرار دریافت مقرری بیمه بیکاری نیز مبتنی بر عدم اشتغال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied