شمانیوز
شما نیوز

انجام تراکنش‌های بیش از یک ‌میلیون ریال، تنها از طریق رمز دوم پویا امکان‌پذیر است

از تاریخ 17 بهمن ماه 1398 انجام تراکنش‌های مالی برای مبالغ بیش از یک‌ ‌میلیون ریال (مجموعا در هر روز) و همچنین مشاهده‌ موجودی و دریافت صورتحساب کارت‌های بانک اقتصادنوین از طریق سامانه‌های بانکداری ‌الکترونیک و بدون حضور کارت، تنها از طریق رمز دوم پویا امکان‌پذیر است.

انجام تراکنش‌های بیش از یک ‌میلیون ریال، تنها از طریق رمز دوم پویا امکان‌پذیر است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ بر این اساس مشتریان می‌توانند در هر روز برای مجموع یک ‌میلیون ریال تراکنش از رمز ایستای کارت خود استفاده کنند و انجام تراکنش‌های بیش از این مبلغ تنها با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین مشتریانی که تمایل به استفاده از رمز دوم ایستا در محدوده یادشده را ندارند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین رمز دوم ایستای خود را برای تمام تراکنش‌ها غیرفعال و فقط از رمز دوم پویا استفاده کنند.

گفتنی است بانک اقتصادنوین پیش‌تر سامانه رمزساز «ارس» را برای تولید رمزهای دوم پویا معرفی کرده است. همچنین برای آن دسته از مشتریانی که شرایط استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را ندارند امکان دریافت رمز به‌صورت خودکار و از طریق پیامک فراهم شده است.

مشتریان ارجمند می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied