شمانیوز
شما نیوز

نشست هم اندیشی مدیران بانک ملت و شرکت بیمه "ما" در استان سیستان و بلوچستان

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت بیمه "ما" و کریمی مدیریت بانک ملت استان سیستان و بلوچستان برگزار و بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های بانک ملت شعبه زاهدان تاکید شد.

نشست هم اندیشی مدیران بانک ملت و شرکت بیمه "ما" در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، در این نشست که با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ، کریمی مدیر بانک ملت استان سیستان و بلوچستان و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه "ما" برگزار شد، حجت بهاری فر ضمن تاکید بر تامین منافع ذینفعان اعم از بیمه گذاران، نمایندگان و سهامداران گفت: استقرار میزهای بیمه ای در شعب بانک و استفاده از ظرفیت های بانک ملت اهمیت بسیاری دارد.

بهاری فر افزود: مهم ترین نکته در شرکت بیمه "ما" انجام هرچه بهتر تعهدات و جلب رضایت بیمه گذاران است و در این راستا همکاران من تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته و مبتنی بر نیاز و شأن خواهند داشت. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسب  موفقیت هایی از قبیل کسب رتبه یک توانگری مالی  برای چند سال متوالی  مرهون تلاش همکاران من در شرکت بیمه "ما" و الطاف اعضای هیات مدیره و حمایت های سهامداران عمده است .

کریمی مدیر  بانک ملت استان سیستان و بلوچستان نیز  ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب و صمیمانه شرکت بیمه "ما" با  بانک ملت گفت: بانک و بیمه در کنار هم می توانند سوپرمارکت مالی بوده و نیازهای مالی در این حوزه را تامین نمایند. ما در کنار یکدیگر باید بر ارائه خدمات در شان مشتریان تاکید داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied