شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در سال 2020از معتبرترین برندهای دنیا

در این مقاله می‌خواهیم چند مورد از بهترین تلویزیون‌های سال 2020 را به شما معرفی کنیم که توسط کمپانی‌های از جمله سامسونگ ال جی و سونی به بازار عرضه شده‌اند پس ادامه این مطالب را از دست ندهید.

 بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در سال 2020از معتبرترین برندهای دنیا

تلویزیون سامسونگ مدل Q950TS 8K QLED

این تلویزیون محصولی هوشمند از کمپانی سامسونگ می‌باشد که از ویژگی‌های منحصر به فردی بهره می‌برد که توسط آن‌ها خود را به عنوان رقیبی سر سخت برای سایر تلویزیون‌های 2020 معرفی کرده است. این محصول با بهره بردن از کیفیت تصویر 8K و پنل کوانتوم ال‌ای‌دی تصاویری با وضوح خیره کننده و شگفت انگیز را برای کاربران به نمایش می‌گذارد و کاربران را از مرزهای واقعیت تصاویر عبور خواهد داد و لحظات دیداری فراموش نشدنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد. این تلویزیون سامسونگ که به نحوی می‌توان گفت از تولیدات پرچم دار این کمپانی است 99 درصد نمای جلوی آن به نمایشگر اختصاص داده شده است و از حاشیه‌های خیلی ظریف و فوق‌العاده باریک بهره می‌برد که اصلا حضورشان به چشم نمی‌آید.

همچنین باید گفت که این محصول دارای ضخامت تقریبا 15 میلی‌متر می‌باشد این یعنی در اختیار داشتن یک شاهکار هنری. شما توسط این تلویزیون سامسونگ می‌توانید خود را در میان تصاویر احساس نمایید. این تلویزیون 8K سامسونگ از استاندارهای جدید نظیر Scale Net سود می‌برد که باید گفت این فناوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی می‌باشد. همچنین باید گفت که توسط پردازنده کوانتومی مبتنی بر هوش مصنوعی این محصول باعث می‌شود تا محتواهای بصری را با کیفیت و وضوحی بهتر و بی‌نظیرتر در اختیار بینندگان گذاشته شود. در دیگر بخش‌ها نیز از وجود قابلیت‌های پیشرفته و جدید دیگر بهره می‌برد که توسط آن‌ها بهترین تجربیات را برای شما به وجود می‌آورد.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

تلویزیون سونی مدل XBR Z8H 8K

در قسمت قبلی با تلویزیون 8K سامسونگ آشنا شدیم که مشخص شد این تلویزیون استثنایی تمام نگاه‌ها را به سمت خود متمایل نموده است. اما باید گفت که کمپانی سونی نیز با دست پر وارد سال 2020 شده است و اوج خلاقیت و هنرنمایی خود را با عرضه تلویزیون Z8H 8K به رخ همگان کشاند. این تلویزیون سونی همانند یک اثر هنری می‌باشد که با هر با تماشا کردن بیشتر مجذوب آن خواهید شد. بدنه باریک و ظریف و نمایشگر تقریبا تمام صفحه نگاه هر کاربری را به سمت خود سوق می‌دهد و آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این تلویزیون سونی با امکاناتی نظیر فناوری دالبی اتموس و دالبی ویژن تجربه واقعی سینمایی را برای شما به وجود می‌آورد. شایان ذکر است این تلویزیون با داشتن فناوری Airplay توانایی این را دارد تا با دستگاه‌های اپل ست شود.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

تلویزیون ال جی سری GX Gallery OLED

سری جدید تلویزیون GX Gallery ال جی آنقدر نازک است که می تواند مانند یک قطعه نقاشی روی دیوار شما آویزان شود. این تلویزیون ال جی با داشتن پنل فوق‌العاده نازک و ضخامت 0.79 اینچ باعث متمایز شدنش نسبت به سایر اولدهای این کمپانی شده است. ال جی تمام پردازشگرها و اجزای سازنده صفحه نمایش را درون خود پنل نگه داشته است. این بدان معنی است که برای وصل کردن تمام دستگاه های خود نیازی به استفاده از جعبه یا نوار صدا ندارید. این تلویزیون ال جی را می‌توانید در سایزهای 55 اینچ، 65 اینچ و 77 نیز در اختیار داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ مدل Sero 4K

در ادامه مقاله بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در سال 2020 تلویزیون Sero 4K را به شما معرفی می‌کنیم که قطعا یکی از منحصر به فردترین تلویزیون‌های موجود در سال 2020 است . این تلویزیون سامسونگ توسط وای فای و فناوری NFC براحتی می‌تواند با دستگاه‌های تلفن شما همگام شود. بدین وسیله شما می‌توانید فیلم‌های شخصی، کلیپ‌های رسانه اجتماعی و دیگر محتواها را بر روی این نمایشگر در حالت عمودی مشاهده نمایید. همچنین باید گفت که این محصول از وجود پنل 4K QLED بهره می‌برد این امر سبب می‌شود تا کاربران محتواها را با کیفیت فوق‌العاده مشاهده نمایند.

تلویزیون پاناسونیک مدل HZ2000 OLED

تلویزیون OLED HZ2000 از جدیدترین محصولات کمپانی پاناسونیک در سال 2020 می‌باشد که از وجود امکانات بیشماری بهره می‌برد و قادر خواهد بود تا لحظات ناب و آتشینی را برای کاربران خود رقم بزند. این تلویزیون جدید پاناسونیک تنها تلویزیون اولد در جهان است که از تمام قابلیت‌های HDR10، Dolby Vision، HLG، Dolby Vision IQ و Filmmaker Mode پشتیبانی می‌کند و توسط آن‌ها تصاویر را در بهترین قالب و وجه و با رویکردی نوین به معرض دید کاربران می‌گذارد. همچنین باید گفت که پاناسونیک از وجود قابلیت Intelligent Sensing نیز در این محصول استفاده نموده است تا از این طریق تلویزیون محتواهایی را بر اساس روشنایی محیط پخش کند. این امر سبب می‌شود تا تمام جزئیات ریز و دقیق تصاویر دیده شود. تمام این ویژگی‌ها روی هم رفته باعث می‌شوند تا مخاطبین تجربه دیداری نفس‌گیر و کاملا سینمایی را داشته باشند. ناگفته نماند این تلویزیون پاناسونیک از وجود فناوری Dolby Atmos و اسپیکرهای قدرتمند بهره می‌برد. علاوه بر این HZ2000 قابلیت پشتیبانی از دستیار هوشمند را نیز دارد.

 

0004-1024x576

تلویزیون ویزیو 4K Smart Cast OLED

ویزیو جدیدترین پرچم دار 4K خود را در سال 2020 وارد بازار جهانی کرد. این تلویزیون قادر خواهد بود تا طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را به نمایش بگذارد بدین وسیله کاربران این امکان را خواهند داشت تا تصاویری با رنگ‌های جذاب و غنی دریافت نمایند. همچنین باید گفت که حداکثر روشنایی این تلویزیون جدید ویزیو به 800 نیت می‌رسد و این امر سبب می‌شود تا تمام جزئیات ریز و دقیق صحنه‌ها به نمایش گذاشته شود. شایان ذکر است که این محصول از نرخ رفرش بالای تصویر نیز بهره می‌برد بنابراین امکان دیدن تصاویر سریع به صورت روان و صاف و تصفیه شده به وجود می‌آید. در آخر باید گفت که این تلویزیون ویزیو را می‌توانید در سایزهای 85 اینچ، 75 اینچ و 65 اینچ در اختیار داشته باشید.

 

6

 

تلویزیون سامسونگ Wall TV 

سامسونگ تلویزیون‌های Wall TV خود را در سال جدید با نمایشگرهای MicroLED به بازار عرضه می‌کند. باید گفت که این سری از تولیدات سامسونگ دارای بدنه‌ای باریک و طراحی شیکی می‌باشد و توسط آن‌ها توانسته تمام نگاه‌ها را به سمت خود متمایل کند. همچنین باید این را بیان کرد که این تلویزیون‌ها دارای سطح کنتراست بالایی می‌باشند از این طریق محتواهایی با کیفیت فوق‌العاده و وضوح شگفت انگیز در اختیار شما قرار می‌دهند. شایان ذکر است که تلویزیون سامسونگ از وجود یک پردازنده کوانتومی با هوش مصنوعی بهره می‌برد و از طریق آن عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. در سال 2020 شما می‌توانید این محصول را در سایزهای 88 اینچ، 93 اینچ، 110 اینچ، 150 اینچ و با پرداخت مبالغ هنگفت در اختیار داشته باشید.

در پایان مقاله‌ی بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در سال 2020 چنانچه قصد دارید برای سال جدید تلویزیون بخرید ما به شما فروشگاه اینترنتی بانه سرویس را پیشنهاد می‌کنیم این فروشگاه با چندین سال سابقه فروش در حوزه لوازم خانگی برقی در منطقه تجاری بانه و با دارا بودن تمام مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فروش کالا به صورت اینترنتی  و امن مرجعی کامل و جامع برای خرید تلویزیون می‌باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied