شمانیوز
شما نیوز

پترول افزایش سرمایه می دهد

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان گفت: افزایش‌سرمایه از ۲هزار میلیارد تومان در گام نخست به ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد خواهد رسید که برابر با ۵۰درصد افزایش بوده است.

پترول افزایش سرمایه می دهد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری ایرانیان، رسول اشرف زاده، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان درخصوص افزایش سرمایه نیز اشاره داشت و گفت: افزایش‌سرمایه از ۲هزار میلیارد تومان در گام نخست به به ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد خواهد رسید که برابر با ۵۰درصد بوده ضمن آنکه افزایش سرمایه در گام بعدی از ۲۹۵۰ به ۳۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

 

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، باید گام در مسیر صنایع پایین‌دست نفت گذاشت چراکه متولیان بخش‌های بالادستی این صنعت به اندازه کافی حضور دارند و نباید سوددهی را در انتظار بخش‌های بالادستی تنظیم کرد.

 

وی ادامه داد: بر اساس ارزش تاریخی سودآوری پترول، ٧٦٠٠ میلیارد تومان در سال ٩٨ بود که یک رکورد تاریخی برای این شرکت به شمار می‌آید و از طرف دیگر باید اشاره شود که در مدیریت جدید که از تیر ٩٧ شروع شد، ارزش هر سهم این شرکت ١٣٨ تومان بوده و این درحالی‌است که ارزش این سهم به ٣٨٥٠ ریال رسیده است.

 

اشرف‌زاده با اشاره به اینکه این هلدینگ دو شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان و مدبران اقتصاد، کاملا فعال شدند، افزود:شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در بازارسرمایه بسیار تاثیرگذار بوده و حتی صندوق بازارگردانی خلیج فارس نیز مدیریت مناسبی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied