شمانیوز
شما نیوز

شعبه بیمه آسیا در چابهار رسماً آغاز به کار کرد

با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلام ایران، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ، مدیران عامل شرکت های بیمه، روسای شعب بیمه ای چابهار و مقامات محلی شعبه بیمه آسیا در چابهار به طور رسمی آغاز به کار کرد.

شعبه بیمه آسیا در چابهار رسماً آغاز به کار کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر سلیمانی در آیین آغاز به کار شعبه بیمه آسیا در چابهار، طی سخنانی ضمن تبریک شروع فعالیت رسمی این شعبه در چابهار، اظهار داشت : شرکت بیمه آسیا با دارا بودن نیروهای جوان، حرفه ای و کارآمد و همچنین هیات مدیره خوب و توانمند، یکی از شرکت های بسیار خوب صنعت بیمه به شمار می رود.

وی با اشاره به گزارش مدیرعامل بیمه آسیا از فعالیت این شرکت گفت: با این گزارش خوبی که ارائه شد، آینده درخشانی برای بیمه آسیا متصور است.

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح شعبه بیمه آسیا در چابهار، روش های نوین و منطقه ای و بر اساس ویژگی های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هرمنطقه، جهت جذب بیمه گذاران به کار گرفته شود.

دکتر سلیمانی از استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان های دارای پتانسیل بالا برای افزایش ضریب نفوذ بیمه یاد کرد و گفت: با این حرکت بیمه آسیا در چابهار، انتظار می رود شرکت های بیمه ای نیز به سرمایه گذاری در این استان ترغیب شده و فضای رقابت سالمی شکل بگیرد.

رییس کل بیمه مرکزی با تأکید بر ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه افزود: حضور پر رنگ و حداکثری شرکت های بیمه در برخی مناطق که نرخ ضریب نفوذ پایین در آن مطلوب نیست، می تواند تحولی بزرگ را در حوزه توسعه فرهنگ بیمه به دنبال داشته باشد.

دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه مقبولیت و مشروعیت صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ آن اثر ویژه ای دارد، گفت: یافتن راهکارهای برون رفت از رشد اندک ضریب نفوذ بیمه در برخی از استان ها در گرو همدلی و تعامل تمامی ارکان صنعت بیمه است.

بنا براین گزارش، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا پیش از سخنرانی رییس کل بیمه مرکزی، در بیاناتی با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و تشکر از حضور رییس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه، به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در 9 ماهه سال 1398 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: آغاز به کار شعبه بیمه آسیا در چابهار به عنوان دومین شعبه بیمه آسیا در استان سیستان و بلوچستان یقینا ظرفیت فعالیت های بیمه را در این استان پهناور گسترش خواهد داد. 

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه با اشاره به اینکه بیمه آسیا با شصت سال قدمت به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، آمادگی کامل برای ارائه انواع پوشش های بیمه ای در سراسر کشور و به ویژه مناطق آزاد را دارد، افزود:  توسعه شبکه فروش در سراسر کشور یکی از اولویت های اصلی بیمه آسیا است و بسیار امیدوارم که با حضور و فعالیت بیمه ای در مناطقی که ضریب نفوذ بیمه در آن کم است، بتوانیم گام های موثر و هدفمندی در توسعه فرهنگ استفاده از بیمه در کشور برداریم.

گفتنی است در مراسم آغاز بکار رسمی بیمه آسیا در چابهار، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران،  تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه، روسای شعب شرکت های بیمه در چابهار و استان و مقامات محلی این شهرستان، و همچنین اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل بیمه آسیا، مدیران و روسای شعب این شرکت در چابهار و زاهدان، حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied