شمانیوز
شما نیوز

آغاز بهره برداری از 2 ایستگاه سنجش غبار محیطی در میانه با 12 میلیارد ریال اعتبار

2 ایستگاه سنجش غبار محیطی با اعتبار 12 میلیارد ریال که یکی از آنها در مجتمع فولاد میانه و دیگری در میدان معلم از سوی مجتمع فولاد میانه نصب شده است به بهره برداری رسید.

آغاز بهره برداری از 2 ایستگاه سنجش غبار محیطی در میانه با 12 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد میانه ، مهرداد ناجی؛ درمراسمی  که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مدیر کل محیط زیست استان، دادستان میانه، جمعی از اعضای شورای اداری و تامین به بهره برداری رسید گفت: در راستای پایش مستمر وضعیت زیست محیطی و انتشار آلاینده های گردو غبار اقدام به تامین و نصب تعداد 2 ایستگاه سنجش غبار محیطی در داخل شهر میانه و مجتمع فولاد میانه از تامین کنندگان معتبر و دارای گواهینامه های زیست محیطی TUV و MCERT نموده است.

 

مهندس ناجی اضافه کرد: شرکت تامین کننده راهی نو و نوع آنالایزرSWAM5A از کمپانی FAI ایتالیا است.

 

وی هدف اصلی از این اقدام را نمایش میزان ذرات غبار محیط بر اساس استانداردهای زیست محیطی عنوان نمود.

 

مهندس ناجی همچنین به سایر پروژه های زیست محیطی در حال اجرا از سوی شرکت فولاد میانه اشاره کرد و افزود: تامین و نصب 3 عدد آنالایزرغبار دودکش و یک عدد آنالایزر گاز با هزینه 20 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی که فرآیند تامین آن به پایان رسیده و از اواخر امسال نصب و راه اندازی خواهد شد از جمله این امور است.

 

وی احداث سوله آهن اسفنجی با هزینه یکصد میلیارد ریالی را که قرارداد احداث آن در مورخ 12/8/ 98 به پیمانکار مربوطه ابلاغ شد را از دیگر پروژه های در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی ذکر نمود.

 

مهندس ناجی همچنین، بتن ریزی کلیه خیابان های مسیر تردد ماشین آلات سنگین در داخل مجتمع فولاد میانه را از پروژه هایی عنوان نمود که با هزینه کرد 15 میلیارد ریالی به اتمام رسید.

 

مدیر مجتمع فولاد در پایان با اشاره به عدم اجرای تصفیه خانه فاضلاب صنعتی اضافه کرد: قرارداد این پروژه در مورخ 98/8/30 به پیمانکار ابلاغ شد اما به خاطر عدم تامین زمین جهت احداث، عملیات اجرایی آن آغاز نشد که به محض تامین زمین مورد نیاز کار اجرایی شروع و در مدت 3 سال شاهد تکمیل تصفیه خانه خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied