شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت دهه فجر

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

((انقلاب ما انفجار نور بود))

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دستهای خالی و عزمی راسخ ، درمقابل استکبار شرق و غرب مردانه ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت ، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.

22 بهمن ماه سالروز تجلی حماسه و سرافرازی مردمانی  است که با تکیه بر آموزه های نورانی مکتب سرخ عاشورا ، فریاد خداخواهی ، معنویت ، آزادی واستقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد .

 

دراین چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی  می گذرد ، گام های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده ودر مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با حفظ اتحاد و همدلی درمسیر عزت و سربلندی کشورمان گام برداشته ، موجبات غرور و سرافرازی آنرا در عرصه های مختلف فراهم نماییم.

 

اینجانب امیدوارم با همت وتلاش شما فرزندان پیر فرزانه انقلاب ،خمینی کبیر (ره ) و با سرمشق و سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای (مدض) شاهد موفقیت روز افزون در عرصه های مختلف به ویژه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان باشیم.

 

در پایان فرارسیدن 22 بهمن ماه را که یاد آور پایداری و رشادت شیرزنان و غیور مردان این مرز وبوم می باشد صمیمانه به شما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده ، موفقیت وسربلندی شما را در راه خدمت به میهن عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

 

سید رضا قاسمی شهری          

مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied