شمانیوز
شما نیوز

بانک مسکن میزبان شورای هماهنگی بانک ها

بانک مسکن یزد، میزبان شورای هماهنگی بانک‌های استان شد.

 بانک مسکن میزبان شورای هماهنگی بانک ها

به گزارش شمانیوز به نقل از هیبنا، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان ضمن تشکر از میزبانی بانک مسکن و تبریک افتتاح ساختمان جدید مدیریت، ابراز امیدواری کرد بانک مسکن بتواند همچون گذشته در کنار مردم و پیشرو بخش مسکن و ساختمان استان باشد.

محمد رضائی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ذکر فضایل اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دهه فجر را به مدیران استان تبریک گفت و از مدیران بانک‌ها خواست نهایت تلاش خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام ا... دهه فجر داشته باشند.

پاسخگویی به نامه های سفر ریاست جمهوری از دیگر مواردی بود که رضایی بدان اشاره نمود، وی در ادامه به ارائه موضوعاتی پیرامون چگونگی وصول مطالبات بانک‌ها و تسهیل در اعطای تسهیلات و مسائل و مشکلات جاری بانک‌ها پرداخت.

مدیر شعب استان یزد ضمن خیرمقدم به مدیران بانک‌های استان، از میزبانی بانک های استان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ابراز خرسندی نمود.

صیدنبی حیدریان با اشاره به هشتاد و یک سال فعالیت درخشان بانک مسکن گفت: رسالت اصلی این بانک از بدو تاسیس تاکنون حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه جهت دسترسی به سرپناه و مسکن بوده است. مشارکت در فعالیت های انسان دوستانه و اجرای کمپین های زیست محیطی، احیای بازآفرینی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری، اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان بلایای طبیعی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن از جمله اهداف بانک مسکن بوده که می توان بدان اشاره نمود.د

صیدنبی حیدریان در ادامه گفت: تعداد 1100 نامه در خصوص سفر ریاست جمهوری به این بانک ارجاع داده شده که تمامی نامه‌ها پاسخ داده شده است. وی همچنین در پایان به ارائه گزارشی از میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش‌های مختلف پرداخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied