شمانیوز
شما نیوز

کاربران «لنز»، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند.

کاربران «لنز»، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با آغاز جشنواره سی و هشتم، نشست‌های خبری و اخبار اختصاصی بزرگترین رویداد سالانه سینمای ایران به طور مستقیم و انحصاری از کانال اختصاصی جشنواره فیلم فجر در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شد که پخش ویژه برنامه‌های این کانال تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

در روزهای برگزاری جشنواره، تمام نشست‌های خبری جشنواره، به صورت زنده به کاربران لنز ارائه شد و ویژه برنامه «سیمرغ سی و هشتم» نیز درباره فیلم‌های منتخب بخش سودای سیمرغ، از جمله «خروج»، «درخت گردو»، «خوب، بد، جلف ۲» و... تهیه و پخش شد. عوامل فیلم‌های حاضر و برگزار کنندگان جشنواره، در این برنامه حضور یافتند و درباره آثار و فیلم‌های به نمایش درآمده گفت‌وگو کردند.

 

برنامه‌های پخش شده، از طریق صفحه ویژه اپلیکیشن لنز برای جشنواره فجر در دسترس علاقه‌‎مندان قرار دارد.

 

اپلیکیشن لنز ایرانسل علاوه بر پخش برنامه‌های زنده تلویزیون، جدیدترین فیلم‌‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، کتاب‌های صوتی، پادکست، آلبوم‌های موسیقی جدید و مسابقات ورزشی و اختصاصی لالیگا را با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل به مشترکان ارائه می‌دهد.

 

لنز، علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از طریق نسخه وب‌سایت به نشانی lenz.ir نیز در دسترس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied