شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان:

سازمان تأمین اجتماعی نقش موثری در رونق تولید وتحقق رفاه اجتماعی دارد

مراسم معرفی چهره های برتر حوزه کارفرمایی تأمین اجتماعی اصفهان در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد.

سازمان تأمین اجتماعی نقش موثری در رونق تولید وتحقق رفاه اجتماعی دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط  عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی وتجلیل از چهره های برترکارفرمایی و کارآفرینی است که ضمن ایجاد اشتغال و رعایت حقوق نیروی کار، حق بیمه موضوع قانون تأمین اجتماعی برای تأمین آتیه نیروی کار را به هنگام پرداخت کرده و این سازمان را در راستای انجام تعهدات خود یاری می کنند.

 

محمد گورابی افزود: تمام کوشش خود را در راستای کمک به کارفرما و کار آفرینی قرار داده ایم.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین و اولین اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی استقلال طلبی است و پایه‌های استقلال طلبی نیز به رشد و توسعه کمی و کیفی تولیدات داخلی و خود کفایی در محصولات با کیفیت بستگی دارد.

 

گورابی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد منابع سازمان تأمین اجتماعی توسط کارفرمایان تأمین می‌شود، افزود: توجه به اصل سه جانبه گرایی در دستور کار این سازمان است.

 

مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از 200 کارفرما و کارآفرین این استان یر اساس شاخص های تعیین شده در سطح ملی،سطح 1 ،2 ، 3 و4 مورد ارزیابی وداوری قرار گرفتند که 12 کارفرما و کارآفرین مورد پذیرش نهایی قرار گرفته و تقدیر شدند.

 

محسن نیرومند، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم استعدادهای سرشار و ظرفیت‌های بالای کارفرمایی و کارآفرینی را یکی از مهمترین سرمایه های ملی کشور دانست و گفت: برای جمعیت جوان، مبتکر و نوآور فرصت های مختلفی وجود دارد که دس مایه اصلی حرکت بزرگ کارآفرینی کشور است.

 

حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر بهبود فضای کسب و کار مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس قانون ۲۹ ماده‌ای کسب و کار تصویب شد.

 

دکتر سید حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز گفت: توسعه و ارتقای کارفرمایی و کارآفرینی در استان نیازمند اصلاح فرایندها به منظور تسهیل در عملکردها و تصمیمات است.

 

در جشنواره کارفرمایان و کارآفرینان برتر از مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی(ملی)،فرش قیطران طلایی،سیمان سپاهان،فولادامیرکبیر،موادغذایی نگین عسل هرند،شرکت خوشگوار،شرکت فولاد اصفهان ،شرکت تک ستاره،صنایع نخ،شرکت اینگل اتصالات،شرکت مهیار پروفیل سپاهان،شرکت طلوع ارتباط اسپادانابه عنوان کارفرما و کارآفرین برتر استان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied