شمانیوز
شما نیوز

در چهل و یکمین بهار انقلاب صورت گرفت:

افتتاح ۳۰ واحد مسکونی اهدایی بانک قرض الحسنه مهرایران به مددجویان سیل زده استان لرستان

به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،۳۰ واحد مسکونی اهدایی بانک قرض الحسنه مهرایران به سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان اعطاء شد.

افتتاح ۳۰ واحد مسکونی اهدایی بانک قرض الحسنه مهرایران به مددجویان سیل زده استان لرستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، آیین افتتاح ۳۰ واحد مسکونی اهدایی بانک به مددجویان سیل زده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان با حضور نوراله نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان، جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد و تعدادی از مسئولین استانی در روستای تلوری شهرستان خرم آباد برگزار شد.

 

نورالله نظریان مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، نسبت به مشارکت در تامین مالی هزینه های ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در کل کشور برای سیل زدگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام نموده که از این تعداد، ۳۰ واحد مسکونی در استان لرستان احداث شده است.

 

نظریان با اشاره به خانه دار شدن ۳۰ خانوار سیل زده لرستان، گفت: امیدواریم که مردم با کمک های خود و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه بتوانند ما را در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام فعالیت های خیرخواهانه کمک کنند.

 

اجرای تفاهمنامه اشتغالزایی با آستان قدس رضوی در استان لرستان

تفاهم نامه همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و آستان قدس رضوی به منظور اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق سیل زده استان لرستان با حضور مدیران بانک و آستان قدس رضوی و شماری از مسئولین استانی، با کلنگ زنی اولین طرح اشتغالزایی در شهرستان چگنی، اجرایی شد.

 

نظریان مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان، در این آیین افتتاح و در خصوص تفاهم نامه میان دو مجموعه، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه اقدامات خود در راستای مسئولیت اجتماعی بانک و به منظور مساعدت با سیل زدگان سال ۹۸ استان لرستان، در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق، تفاهم نامه همکاری با آستان قدس رضوی منعقد کرده است که در قالب فاز اول تفاهم نامه برای ۵۰۰ نفز از مشمولین این طرح در شهرستان های چگنی و پلدختر، اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied