شمانیوز
شما نیوز

فرماندار بجنورد:

تخصصی بودن و گستردگی فعالیت ها از ویژگی های سازمان تامین اجتماعی است

فرماندار بجنورد ،مرکز استان خراسان شمالی،تخصصی بودن و گستردگی امور را از ویژگی های کار در سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

تخصصی بودن و گستردگی فعالیت ها از ویژگی های سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا عوض زاده،فرماندار بجنورد در دیدار با مدیران سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به میزان رضایتمندی بالا از عملکرد تامین اجتماعی در استان گفت: تخصصی بودن و گستردگی امور از ویژگی های کار در سازمان تامین اجتماعی است.

 

وی افزود:علیرغم گستردگی و حجم بالای مراجعین مردمی در سازمان تامین اجتماعی خوشبختانه میزان رضایتمندی از این سازمان اجتماعی بسیار بالا است.

 

فرماندار بجنورد اظهار داشت:نگاه ما به سازمان تامین اجتماعی تخصصی است و با در نظر گرفتن اهمیت نقش تامین اجتماعی در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم،تعامل با این سازمان نیز باید تخصصی باشد.

 

عوض زاده متذکر شد:اگر با این دیدگاه به سازمان تامین اجتماعی بنگریم، هیچگاه منافع شخصی و کوتاه مدت را نباید بر منافع اجتماعی و ملی و اقتصادی خانواده بزرگ تحت پوشش این سازمان ترجیح داد.

 

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی  به سمت تثبیت و توسعه حرکت خواهد کرد و لازمه این امر حمایت همه جانبه دولتمردان و نمایندگان کشور و نظام از سازمان تامین اجتماعی است.

 

فرماندار بجنورد با تقدیر از مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی،سازمان تامین اجتماعی را در برقراری آرامش و ثبات و امنیت در جامعه و استان خراسان شمالی سهیم دانست و نقش این سازمان را بسیار مهم توصیف کرد.

 

وی افزود: همه می دانیم سازمان تامین اجتماعی بودجه ای از دولت دریافت نمی کند و بدون اتکا به  بودجه عمومی دولت تاکنون در ارائه خدمات و تعهدات قانونی به جامعه بزرگ تحت پوشش خود موفق عمل نموده است.

 

در ادامه این نشست،محمد علی عباس زاده وحید،مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با تشکر از دیدگاه فرماندار بجنورد در قبال سازمان تامین اجتماعی،پیگیری و حمایت نمایندگان عالی دولت در شهرستانها را نشان دهنده توجه ویژه دولتمردان به مقوله فرهنگ تامین اجتماعی دانست .

 

وی افزود:امیدواریم با نگاه مثبت دولت محترم بتوانیم مطالبات معوق سازمان را دریافت کنیم و سطح خدمات دهی تامین اجتماعی را ارتقا بخشیم.

 

دکتر جلال جهان نیا،مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز با تقدیر از فرماندار بجنورد گزارش کاملی از وضعیت حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در استان ارائه کرد.

 

وی افزود تمام تلاش ما در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ارائه خدمات درمانی مناسب،بهنگام و موثر به مخاطبین معزز سازمان است و امیدواریم با تعامل مناسب و مطلوب با دولتمردان و نمایندگان محترم مجلس  بتوانیم استانداردهای فعلی را ارتقاء بخشیم.

 

جهان نیا افتتاح هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی ثامن الائمه بجنورد را یکی از  جدیدترین دستاوردهای حوزه درمان تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی بر شمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied