شمانیوز
شما نیوز

از همراهی سیل زدگان تا حمایت از تیم های ورزشی و رویدادهای گردشگری:

اپراتور اول تلفن همراه، برندی بر مدار «مسؤولیت اجتماعی»

اپراتور اول ارتباطات همراه کشور همپای توسعه روزافزون زیرساخت های مخابراتی و نقش آفرینی موثر در ارتباطات سیار کشور، فراتر از از وظایف اصلی خود بر محور خدمات و تکریم اجتماعی، دایره گسترده ای از مسئولیت ها را تعریف و سازماندهی کرده است.

اپراتور اول تلفن همراه، برندی بر مدار «مسؤولیت اجتماعی»

این که چرا این اپراتور مستحق چنین جایگاه و تقدیری شدهاست، به عملکرد روابط عمومی همراه اول باز می گردد که همواره سعی داشته با پاسخگویی مناسب به رسانه ها و اهتمام به مسؤولیت اجتماعی، نقش ویژه ای به عنوان روابط عمومی بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ایفا کند.در عین حال این اپراتور با حمایت از فعالیت های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و... پیشقدم بوده و امروز نیز در کنار آسیب ها و مشکلاتی که برای مناطق سیل زده رخ داده، با ارائه خدمات رایگان، کمک نقدی و غیر نقدی در کنار مردم سیل زده ایستاده است. 

این اپراتور ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تولیدکنندگان گوشی هوشمند ایرانی، همواره پای ثابت مناسب های اجتماعی و فرهنگی بوده و با ارائه تخفیفات و خدمات رایگان، سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مناسبات ایفا کرده است و امسال نیز در شب یلدا یک ساعت مکالمه رایگان به مشترکین خود هدیه داد.

 

آغاز به کار نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین حامی شرکت های تولیدکننده داخلی و ارائه دهندگان محصولات بومی، در راستای سیاست های تبیین شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، اقدام به برگزاری نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل کرد.

این نمایشگاه سیزدهم مهرماه، را با حضور دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران و در برج همراه اول راه اندازی شد.

در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات passive شبکه که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، محصولات و خدمات مورد نیاز بخش های فنی شبکه نیز ارائه خواهد شد. به این ترتیب تامین کنندگان تجهیزات و محصولات و راه کارهای مخابراتی قادر خواهند بود با حضور در این نمایشگاه، نسبت به ارائه محصولات خود و یا انجام مذاکرات فنی و معرفی خود اقدام کنند.

 

کاهش تعرفه رومینگ بین المللی

اپراتور برتر کشور امسال هم به حمایت از زوار اربعین، تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.

بر این اساس از روز سه شنبه ۱۶ مهر تا روز جمعه ٣ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ٣٢٠٠ تومان، مکالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه ای ۲۱۰۰ تومان، ارسال پیامک ٩٠٠ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۵۰ تومان محاسبه می شود. گفتنی است روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه نداشته و دریافت پیامک نیز رایگان بود.

این اقدام همراه اول از سوی وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات نیز مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

 

توزیع بسته های اهدایی همراه اول بین دانش آموزان مناطق محروم گلستان

بعد از بارش سیل و خرابی امکان مسکونی و عمومی در مناطق شمالی کشور، اپراتور برتر، همراه اول بسته های اهدایی کیف و نوشت افزار در بین دانش آموزان شهرستان مرزی «مراوه تپه» استان گلستان توزیع کرد.

 

اتاق یادگیر همراه اول در سومین نمایشگاه کار ایران

همراه اول با شعار «یک همکاری معتبر» در سومین رویداد نمایشگاهی کار شرکت کرد و واحد منابع انسانی همراه اول نیز، با برگزاری بیش از ۲۰ کارگاه تخصصی و تجربی در قالب اتاق یادگیری(Learning room) به انتقال دانش و تجارب در حوزه کاری نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور پرداخت.

 

حامی سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی

هم زمان با آغاز «سومین کنگره بین المللی امام علی(ع) پژوهی» با موضوع «فرهنگ صلح در اندیشه و سیره امام علی(ع)؛ بازخوانی گفتمان با رویکردی جهانی، چالش امروز و طرحی برای فردا»، اپراتور اول در راستای مسوولیت اجتماعی، حمایت مادی و معنوی خود را به این رویداد اختصاص داد.

 

برگزاری نخستین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان

نخستین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان با حمایت همراه اول برگزار شد و ایران به مقام قهرمانی رسید.

ملی پوشان جوان کبدی موفق شدند در فینال تیم ملی‌ کنیا را شکست دهند و به عنوان قهرمانی برسند.

 

برگزاری مسابقات بین المللی اسکواش جوانان

دومین دوره مسابقات بین المللی اسکواش جوانان اصفهان نیز با حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به «اصفهان جونیور» شهرت دارد، ٢٧٠ ورزشکار دختر و پسر زیر ١٩ سال در ۶ رده سنی طی ۴ روز به رقابت پرداختند.

 

حامی چهارمین یلدای کارآفرینان استارتاپی

چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی با حمایت ویژه همراه اول برگزار شد.

در این همایش که با حمایت همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین حامیان فعالان استارتاپی کشور برگزار شد، تعدادی از مدیران و فعالان استارتاپی در قالب سخنرانی و پنل تجربیات خود در این زمینه را به اشتراک گذاشتند.

 

حامی تیم ملی امید

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با تفاهم صورت گرفته، همراه اول بصورت رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تعیین شد.

همراه اول در اطلاعیه خود تصریح کرده است که به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در راستای مسؤولیت اجتماعی و توجه ویژه به ورزش و جوانان حامی تیم ملی فوتبال امید در این رویداد مهم ورزشی شده است.

 

حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

همراه اول از مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر جام فجر و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سه شنبه ۱۵ بهمن تا 19 بهمن ماه و  با حضور ورزشکارانی از ۱۴ کشور در شیراز برگزار شد حمایت کرد.

 

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به سیل‌زدگان

پس از وقوع سیل در استان های جنوبی اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و جهت تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که بزودی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

پیش از این نیز همراه اول جهت تسهیل برقراری ارتباط در مناطق سیل زده، کلیه مکالمات درون شبکه(به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) مشترکان خود را تا پایان روز جمعه ٢٧ دی ماه و استفاده از اینترنت در کل استان سیستان و بلوچستان را به مدت ۴۸ ساعت رایگان کرده بود.

 

ارسال کمک های غیرنقدی همراه اول به مناطق سیل زده

اپراتور اول تلفن همراه کشور در ادامه اقدامات حمایتی خود از سیل زدگان سیستان و بلوچستان و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی، کمک های غیرنقدی شامل اقلام ضروری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را روانه این مناطق کرد.

اقلام ضروری ارسال شده شامل مواردی نظیر چادر، پتو، مواد غذایی و ... است که بزودی در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار گرفت.

 

حامی «هکاتوریسم ۲۰۲۰»

همراه اول از  نخستین ماراتن بین المللی برنامه نویسی وب و موبایل در حوزه گردشگری با عنوان اختصاری «هکاتوریسم ۲۰۲۰» به مدت سه روز از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار شد نیز حمایت کرد.

هکاتون که برگفته از دو واژه «هک» و «ماراتن» است، در ابتدا به رقابت هایی برای هک و نفوذ به سیستم ها اطلاق می شد؛ اما به تدریج و با فراگیرتر شدن آنها به رقابت هایی برای تولید نرم افزارهای کاربردی تبدیل شده است.

گزارش:معصومه افلاکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied