شمانیوز
شما نیوز

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

شناسایی نیازهای فناورانه صنعت نفت

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شناسایی ٨٩٠ نیاز فناورانه صنعت نفت خبرداد.

شناسایی نیازهای فناورانه صنعت نفت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از شانا: سیاوش ملکی‌فر، امروز (یکشنبه، ٢٧ بهمن‌ماه) در آیین گشایش رسمی گردهمایی سه‌روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه اظهار کرد:  صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مولود صنعت دانش‌بنیان و رسالت آن تامین مالی فناوری است و از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

وی افزود: رویدادهایی مانند این گردهمایی سه روزه به تحقق به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری کمک می‌کند.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار کرد: صندوق برای حمایت از فناوری ابزارهای متعددی دارد؛ ابزارهایی مانند موضوع لیزینگ در سمت تقاضا و تسهیلات مختلف در بخش عرضه فناوری که می‌تواند برای حمایت از فناوری تاثیرگذار باشد.

ملکی‌فر تصریح کرد: حمایت بلاعوض از مالکیت فکری نیز در دستور کار ما قرار دارد و در این گردهمایی، سه کارگاه با موضوع مالکیت فکری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر برای حضور در این گردهمایی ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد، ۶۷۵ نفر از شرکت‌های دانش‌بنیان بودند.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار کرد: در چند ماه اخیر، بیش از ٨٩٠ نیاز فناورانه در صنعت نفت شناسایی شده است که این نیازها در قالب ٤٠ نشست در این گردهمایی بررسی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied