شمانیوز
شما نیوز

در آیین جشن گرامیداشت روز زن و مقام مادر عنوان شد :

وظیفه مادران ساختن آینده جامعه است

آیین جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی، اکبر مایلی سرپرست امور شهدا، جانبازان و ایثارگران ، بانوان شاغل در شرکت و تنی چند از دیگر مسئولین بیست ششم بهمن ماه در تالار آهن برگزار شد.

وظیفه مادران ساختن آینده جامعه است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این مراسم ، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بانوان شاغل در این مجتمع عظیم صنعتی گفت : حضرت فاطمه (س) ؛ اسوه زنان عالم ، نقش خود را به عنوان دختر پیامبر اکرم (ص) ، همسر حضرت علی (ع) و مادر بزرگوار امامان گرانقدرمان آنچنان خوب و کامل ایفا نمود که در هر زمان ، بانوان می توانند از ایشان الگو بگیرند تا در ایفای نقش خود در زندگی موفق باشند .

وی افزود : باعث خرسندی و افتخار است که بخشی از جامعه ذوب آهن اصفهان را بانوان تشکیل می دهند و این همکاران پرتلاش علاوه بر اینکه در منزل مسئولیت های مختلف دارند ، با فعالیت در این مجتمع عظیم صنعتی ، هم در صنعت کشور ایفای نقش می کنند و هم بار اقتصادی خانواده را به دوش می کشند .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : پروردگار باریتعالی ، وعده بهشت را به مادران داده است که نشان دهنده ارزش والای آنهاست  . در مجموع باید قدر بانوان را دانست تا حرکت جامعه به سمت تعالی و پیشرفت با سرعت انجام شود و بنیان خانواده حفظ گردد .

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن طی سخنانی گفت : روز زن،روز تکریم مقام و ارزش زنان در فرهنگ اسلامی است،زنان در دین ما اسوه صبر و بردباری هستند. بانوان هستند که بار تربیتی خانواده را به دوش می کشند و همواره در تعالی خانواده نقش کلیدی دارند.

وی افزود: ارزش نقش مادر بودن و همسر بودن بانوان در کنار فعالیتی که انجام می‌دهند باید سنجیده شود زیرا وظیفه مادران ساختن آینده جامعه است.

امیری اظهار داشت : برای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید مانند مادر دلسوز بود ، بدین ترتیب می توان قصد خود را خالص نمود و برای رضای خدا این کار را انجام داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied