شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

خرید آنلاین کولرگازی در فروشگاه کولرینو

فروشگاه کولرینو یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های ارائه سیستم های سرمایشی و گرمایشی میباشد.

خرید آنلاین کولرگازی در فروشگاه کولرینو

فروش آنلاین کولرگازی

 

فروشگاه کولرینو یکی از بزرگترین و معتبرترین  فروشگاه های ارائه سیستم های سرمایشی و گرمایشی میباشد.این فروشگاه ارائه دهنده انواع کولرهای گازی ایستاده و دیواری میباشد.لازم به ذکر است فروشگاه ما دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد.

 

0c80a5bf-7cb6-4a5b-a03c-86c25008a3bd

نکته : فروشگاه اینترنتی ما با نام کولرینو ( کولری نو) ب نشانی koolerino.ir  میباشد و دارای هیچ گونه سایت زیرمجموعه دیگری نیست.لذا در هنگام جستجو و خرید دقت نمایید و از ورود و خرید از سایت هایی ک از نام ما سواستفاده کرده و اقدام به تاسیس سایتای مشابه با نام کرده اند خودداری نمایید.

0dc56e22-e43c-4e5f-b45e-030dba877e1e

 

پرداخت در محل

چنانچه قصد خرید کولرگازی را دارید این فروشگاه تمامی نیازهای شما را برطرف میکند.یکی از مهمترین ویژگی های این فروشگاه عدم دریافت وجه کالا در زمان ثبت سفارش میباشد.همانطور که میدانید این روزها کلاهبرداری در فضای اینترنت بیداد میکند و بسیاری از مخاطبان از بیم آنکه مبادا سرشان کلاه برود از خرید های اینترنتی امتناع میکنند به همین دلیل در جهت جلب اعتماد شما عزیزان تصمیم مجموعه کولرینو بر آن شد تا در زمان ثبت سفارش هیچ مبلغی از شما عزیزان دریافت نگردد و تمامی مبلغ کالا در زمان تحویل کالا در محل از شما دریافت گردد...

تلفن ثبت سفارش : 09181760574

 

0f87378c-491d-450c-a7f8-9581712609f5

 

 

گارانتی 5 ساله

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی کولرینو از کارت گارانتی 5 سال تضمین کیفیت کالا برخوردار میباشند.

02e80511-1b88-4dc9-af0f-f1e8ebd7a494

 

تحویل فوری محصولات

ما در تلاشیم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل دهیم از این روز تمامی سفارشات با توجه به حجم سفارش و شهر مورد نظر بین 1 روز الی 7 روز کاری تحویل داده میشوند.

 

2c21edaf-cf2e-4f8e-8e4f-f12c3022cda7

 

نگاهی به محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ما

فروشگاه کولرینو به صورت تخصصی در زمینه ارائه سیستم های سرمایشی / گرمایشی فعالیتت میکند.

 

محصولات ال جی

 

این روزها محصولات ال جی در سرتاسر دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.در ایران هم این برند از این قاعد مستثنی نیست.جدا از لوازم خانگی های رایج این روزا پای کولرگازی ال جی نیز به منازل باز شده است.یکی از محبوب ترین محصولات این روزهای بازار کولرگازی ال جی میباشد.ما در این مطلب ب معرفی برخی از امکانات محصولات این کمپانی میپردازیم.

یکی از ویژگی های نوین محصولات ال جی فیلتر تصیفه یون ساز و محافظ تعبیه شده است . این فیلترها از نوعی هستند که در دقیقه، بیش از ۳ میلیون یون تولید می کنند و تمامی ذراتی که باعث ایجاد آلرژی می شوند، ویروس ها، باکتری ها و ذرات معلق موجود در هوا را از بین می برند و در مدت زمان ۶۰ دقیفه، بوی موجود در محیط را به طور کامل از بین می برند و هوا را تصفیه می کنند. همینطور اجسامی که در فضا وجود دارند را نیز استریل می کند که این کار باعث حفظ سلامتی شما و عزیزانتان می گردد.این یک امکان فوق العاده است و توجه بسیاری را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است.

4c46567d-bfc2-4c6a-9ae5-d3a2886c1c70

 

محصولات گری

کولرگازی گری از کیفیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار است. در اینجا به معرفی امکانات محصولات این شرکت اشاره کوچکی میکنیم.

شرکت گری یکی از معتبرترین برند های تولید کننده کولرگازی میباشد که در سال های گذشته توانسته است در بازارهای جهانی سهم بسیار زیادی از فروش را داشته باشد به طوری که امروزه در اغلب خانه ها ، محصولات این برند را مشاهده خواهید کرد. این محصول در کشور چین تولید و مونتاژ شده و از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار میباشد که با قرار گرفتن در منزل میتواند باعث شود که جلوه بسیار زیبایی به محیط خانه و یا دکوراسیون منزلتان بدهد و باعث شود که در اولین نگاه هر مخاطبی بسیار عالی و بی نظیر به نظر برسد و همچنین تمامی نظرات و توجه های افرادی که به خانه شما می ایند را میتواند به خوبی به دستگاهتان جلب نماید.

 گفتنی است به دلیل وجود فیلتر تصفیه هوا در محصولات گری شما همیشه محیطی عاری از گرد و غبار و کثیفی را تجربه خواهید کرد.همچنین به کمک تنظیم جریان هوا و پرتاب باد پند منظوره به صورت خودکار می توانید از هر زاویه ای هوایی خنک یا گرم داشته باشید . طراحی فیلتر این دستگاه قابلیت پرتاب باد به چهار صورت داراست که در فصل تابستان با شدت بسیار بالایی محیط را خنک می کند . در آخر نیز با اشاره به اینکه پنل داخلی این دستگاه کاملا شیک و خوش طرح می باشد ، می توانید آن را در هرجایی از منزل قرار دهید.

 

 

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید : 09181760574

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied