شمانیوز
شما نیوز

اختصای شمانیوز/ با دریافت لینک دانلود امکان پذیر شد:

دریافت رمز پویا از رمزساز ایران زمین

بر اساس این گزارش مشتریان بانک ایران زمین می توانند برای دریافت رمز پویا نرم افزار رمزساز ایران زمین که یک برنامه تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیر مالی در سامانه اینترنت بانک و نیز تراکنش‌های کارتی بانک ایران زمین است را دانلود کنند. این برنامه قابل استفاده بر روی گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندروید و IOS است.

دریافت رمز پویا از رمزساز ایران زمین

به گزارش شمانیوز ؛ در راستای ارائه خدمات امن بانکداری مجازی، بانک ایران زمین با ارائه خدمات مجازی به مشتریان و مراجعه آنان به شعب و ثبت درخواست و همچنین نصب و فعال سازی نرم افزار بر روی سیستم عامل گوشی مورد نظر، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف برای انجام عملیات مالی و غیر مالی درخدمات بانکداری مدرن بانک اقدام کنند.

 

از مزایای استفاده از رمز ساز ایران زمین می توان به عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان به منظور خرید سخت افزار،عدم نیاز به اینترنت در زمان تولید رمز، جلوگیری از افشای رمز اول و دوم کارت و سوء استفاده های احتمالی و افزایش امنیت در تراکنشهای مالی و غیر مالی اشاره کرد.

 

مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک ایران زمین و  ثبت درخواست فعال سازی سرویس رمز یکبار مصرف به فعالسازی سرویس رمز یک بار مصرف کارت خود اقدام کنند.

 

گفتنی است با   فعال سازی سرویس مذکور و تحویل QRCode توسط کاربر شعبه و دانلود نرم افزار رمز ساز بانک ایران زمین از سایت izbank.ir با توجه به سیستم عامل گوشی همراه و نصب آن بر روی گوشی همراه توسط مشتری دسترسی آسانتری  ایجاد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied