شمانیوز
شما نیوز

پوشش های کامل بیمه درمان خانواده "سامان " برای بیماری های چشم

ایران جزء کشورهای پیشرو درحوزه چشم پزشکی است و در سطح جهان وضعیت این حوزه از نظر تئوری، دانش و تجهیزات به روز است.

پوشش های کامل بیمه درمان خانواده "سامان " برای بیماری های چشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سامان؛ کشور ما گرچه در پیشگیری از وقوع برخی بیماری های شایع چشم موفق بوده، اما بسیاری از عیوب انکساری مانند نزدیک بینی، آستیگماتیسم یا پیرچشمی همچنان رایج است و به ویژه افراد مسن، بیشتر با بیماری های چشمی دست و پنجه نرم می کنند.  

 

در حالی که تامین هزینه های چشم پزشکی قابل توجه است، اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و به تبع آن کاهش واردات مواد اولیه یا تجهیزات مربوط به این بخش نیز باعث شده محدودیت هایی در نحوه درمان ایجاد شده و در نتیجه هزینه ها به میزان زیادی افزایش یابد.

 

در چنین شرایطی، بیمه گران پایه نیز بخش کمی از آن را جبران می کنند و این روند، وضعیت نگران کننده ای برای مبتلایان به عیوب انکساری ایجاد کرده است.

 

با این حال شرکت بیمه سامان به عنوان یک شرکت بیمه گر که به طور تخصصی در حوزه درمان فعالیت می کند، راهکار بسیار مطلوبی برای بیماران این بخش اندیشیده و امکان تامین هزینه درمان عیوب انکساری را از طریق بیمه درمان خانواده فراهم کرده است.

 

«پرداخت هزینه درمان عیوب انکساری چشم» یکی از ویژگی های ممتاز بیمه درمان این شرکت است، به طوری که پنج طرح مهر، سروش، شمیم، وصال و عقیق بیمه درمان خانواده بیمه سامان، هزینه های درمان عیوب انکساری را پرداخت می کند.

 

این هزینه ها تا سقف سه میلیون تومان قابل پرداخت است و بنابراین مبتلایان به عیوب انکساری از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

 

در شرایط اقتصادی کنونی، استفاده از این پوشش به ویژه برای افراد با سن بالا الزامی است و خوشبختانه شرکت بیمه سامان سقف سنی بهره مندی از آن را تا 70 سال افزایش داده است.

 

نکته مهم در خرید این پوشش ها این است که خریداران به صورت انفرادی می توانند پوشش‌های درمان خانواده را دریافت کنند و همچنین نیازی به بیمه‌گر پایه ندارند.  

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بیمه سامان و نمایندگان این شرکت در سراسرکشور مراجعه نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied