شمانیوز
شما نیوز

نیازهای فناورانه شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام شد

نیازهای فناورانه شرکت نفت فلات قاره ایران مشتمل بر رفع چالش‌ها در عملکرد ماشین‌های دوار، ساخت کابل پمپ‌های درون‌چاهی، جریان‌سنج‌های چندفازی و... اعلام و بر آمادگی همه‌جانبه این شرکت برای تداوم همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید شد.

نیازهای فناورانه شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران: مهندس زریر گودرزی، مشاور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در امور فنی در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه، به تشریح نیازهای فناورانه این شرکت پرداخت و گفت: در زمینه ماشین‌های دوار با چالش‌های متعددی روبه‌رو هستیم که امیدواریم راهکارهای فناورانه بتواند موانع موجود در این بخش را برطرف کند.

وی به نیاز شرکت نفت فلات قاره به ساخت کابل پمپ‌های درون‌چاهی، جریان‌سنج‌های چندفازی، لوله‌های شناور بارگیر، هرزگردهای پولادی، بویه‌های مربوط به انتهای هوزر و هاوزر، ساخت توپک هوشمند خطو لوله و... اشاره کرد  وگفت: این شرکت با برخورداری از ۱۸۳ تریلیون فوت‌مکعب ذخیره گاز درجا و ۹۷ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا، ۱۸۰ سکو را در خلیج فارس راهبری می‌کند.

گودرزی به اقدام‌های حمایتی این شرکت در ساخت داخل تجهیزات حفاری و حوزه تکمیل چاه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم همکاری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان تداوم یابد و در بلندمدت برای رفع چالش‌های صنعت نفت راهگشا باشد.

در حاشیه این مراسم و در جلسات بین دکتر ابوالفضل فراهانی رئیس پژوهش و فناوری، مهندس گودرزی و ... با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ، زمینه‌های همکاری دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت.

گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت صبح روز یکشنبه، ٢٧ بهمن‌ماه با حضور وزیران نفت و علوم، تحقیقات و فناوری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به‌کار کرد و عصر روز سه‌شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied