شمانیوز
شما نیوز

با حضور وزیر نفت در شرکت فولاد اکسین خوزستان بررسی شد:

عملکرد تولید ورق های فولادی طرح ملی انتقال نفت خام گوره-جاسک

نشست مشترک شرکت های ملی نفت ایران، فولاد مبارکه، فولاد اکسین خوزستان و لوله سازی اهواز با حضور وزیر نفت، استاندار خوزستان ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف بررسی روند ساخت ورق های فولادی عریض مورد نیاز برای تولید خطوط لوله طرح ملی انتقال نفت خام گوره- جاسک دوشنبه 28 بهمن برگزار گردید.

عملکرد تولید ورق های فولادی طرح ملی انتقال نفت خام گوره-جاسک

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: وزیر نفت در جلسه مشترک با مدیران ارشد شرکت های دست اندرکار طرح ملی و استراتژیک انتقال نفت خام از گوره به جاسک، در جریان جزئیات تولید تختال، ورق و لوله های مورد نیاز این طرح  قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه تاکید کرد.

_

وی همچنین آزمایشگاههای  کنترل کیفیت، خواص مکانیکی متالوگرافی و تست خوردگی H2S فولاد اکسین را افتتاح  و از امکانات و رویه های آزمایشگاهی هر یک بازدید بعمل آورد.

گفتنی است طرح ملی انتقال نفت خام از گوره به جاسک شامل ساخت حدود هزار کیلومتر خط لوله ۴۲ اینچ، احداث پنج ایستگاه پمپاژ، ساخت مخازن ذخیره‌سازی و ساخت اسکله صادراتی است که با اجرای آن، امکان انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت خام از پایانه نفتی گوره در استان بوشهر به منطقه جاسک در ساحل دریای عمان فراهم می‌شود و جاسک به عنوان دومین پایانه راهبردی در صادرات نفت خام کشور شناخته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied