شمانیوز
شما نیوز

چگونه سهمیه سالانه لاستیک دولتی بگیریم؟

طبق اعلام سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر، مردم می‌توانند به دو روش خرید مستقیم از نمایندگی‌ها یا به صورت آنلاین از شرکت‌های تایرساز، تایر مورد نیاز خود را به نرخ دولتی تهیه کنند. در صورت مشاهده تخلف گران‌فروشی نسبت به نرخ دولتی رسمی نمایندگان فروش مورد تایید انجمن، سهمیه آن نماینده قطع خواهد شد.

چگونه سهمیه سالانه لاستیک دولتی بگیریم؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: مصطفی تنها اظهار کرد: هر نماینده مستقیم شرکت‌های تایرساز موظف هستند به قیمت رسمی (قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) بفروشند. چنانچه گزارشی از تخلف این شرکت‌ها با ارائه مستندات ارائه شود که نماینده‌ای تایر را گران‌تر از قیمت رسمی عرضه کند، برخورد خواهد شد؛ بدین صورت که سهمیه آن شرکت قطع خواهد شد. سهمیه‌ها بدین صورت است که به هر خودرو در نمایندگی‌های مستقیم شرکت‌های تایرساز با ارائه کارت ماشین به نام فرد متقاضی، در سال دو حلقه تایر و برای سیستم‌های آنلاین نیز ارائه چهار حلقه امکان‌پذیر است.

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر در گفتگو با ایسنا ادامه داد: دو شرکت تایرسازی دارای امکان فروش آنلاین هستند و مصرف‌کنندگان می‌توانند به سایت این شرکت‌ها مراجعه کرده و با بارگذاری مدارک مورد نیاز، تایر مورد نیاز خود را خریداری کنند که حتی امکان ارسال به در منزل مشتری نیز وجود دارد. در این روش مردم می‌توانند از دو شرکت تایرسازی بارز و کویر تایر خرید اینترنتی کنند؛ به طوری که هر روز بعد از اذان ظهر فروش اینترنتی تایر بر روی سایت این دو شرکت باز می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت آنلاین خرید کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۰ تا ۱۵ درصد تولید شرکت‌ها به فروش آنلاین اختصاص می‌یابد، گفت: اگر فردی موفق به خرید در روز اول نشود، می‌تواند در روز‌های بعدی به سایت مراجعه کرده و تایر مورد نیاز خود را با قیمت دولتی خریداری کند.

به گفته سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر، قیمت دولتی تایر‌ها بر اساس نوع و سایز متفاوت است و هر فرد می‌تواند در طول سال یک جفت تایر خریداری کند. به طور مثال اگر در یک روز ۳۰ هزار حلقه لاستیک تولید شود، دو تا ۳۰۰۰ حلقه آن به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و سایت بسته شده و مجدد روز بعد فروش آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied