شمانیوز
شما نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد:

عملکرد موفق سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تلاش سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه سلامت الکترونیک از جمله پایگاه اطلاعات برخط بیمه شدگان درمان کشور علاوه بر افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم باعث کاهش هزینه‌ها شده و منجر به دقت بیشتر در درمان بیماران می‌شود.

عملکرد موفق سازمان بیمه سلامت ایران در دستیابی به دولت الکترونیک

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا؛ محمد جواد آذری جهرمی افزود: اهداف و چشم انداز دولت الکترونیک در کشور مشخص است و در اسناد بالادستی نیز به آن اشاره شده است که امیدواریم روز به روز شاهد گسترش این موضوع در کشور باشیم.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان‌های بیمه‌گر نشان داده که بسیاری از داروها و خدمات ارائه شده ضروری نیست و حتی باعث ایجاد عوارض در برخی بیماران شده است. بنابراین از طریق الکترونیکی شدن خدمات علاوه بر کاهش خطاهای صورت گرفته در حوزه دارو، نظام سلامت کشور این قدرت را پیدا می‌کند که بر فرآیندها مسلط شده و بتواند اقداماتش را به خوبی پیش ببرد.

 

جهرمی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن فرآیندها باعث صرفه جویی بزرگی در منابع کشور می‌شود، گفت: حذف دفترچه‌های درمانی، رسیدگی سریع به پرونده بیماران و پرداخت سریع مطالبات ارائه‌دهندگان خدمات از مهمترین فواید الکترونیکی شدن فرآیندها است که در نهایت رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied