شمانیوز
شما نیوز

انعقاد تفاهم نامه مشترک پژوهشی میان ایمپاسکو و دانشگاه بیرجند

احمد آریافر؛ دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در حاشیه این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: حضور ایمپاسکو در کنار دانشگاه بیرجند سبب شکل گیری همکاری های مشترک شده که در این راستا سال گذشته تفاهم نامه مشترکی منعقد شده است.

انعقاد تفاهم نامه مشترک پژوهشی میان ایمپاسکو و دانشگاه بیرجند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، احمد آریافر؛ دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در حاشیه این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: حضور ایمپاسکو در کنار دانشگاه بیرجند سبب شکل گیری همکاری های مشترک شده که در این راستا سال گذشته  تفاهم نامه مشترکی منعقد شده است.

 

وی ادامه داد: پیرو این تفاهم نامه قرار دادهای پژوهشی در حال انعقاد است که در نخستین اقدام برای بررسی وضعیت معادن سنگ ۳ طرح نهایی شد و پس از تصویب اجرایی می شود.

 

آریافر با اشاره به اینکه این طرح های کاربردی و مفید می تواند انقلابی را در معادن سنگ استان ایجاد کند، افزود: همچنین در راستای این تفاهم نامه قرارداد پژوهشی برای تامین منابع آبی معدن طلای هیرد بین دانشگاه بیرجند و ایمپاسکو منعقد شده است.

 

وی اضافه کرد: بعد از اتمام این طرح ها در مسائل زیست محیطی و اکتشاف فلزی نیز تفاهم نامه هایی در دستور کار است.

 

آریافر با اشاره به هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند، بیان کرد: در این کنفرانس که هر دو سال یکبار برگزار می شود، تلاش کردیم فعالیت ها و نقش شرکت های فعال در حوزه معدنی استان خراسان جنوبی را پررنگ تر کنیم.

 

وی ادامه داد: فعالیت ایمپاسکو در این استان منجر به شناسایی ۱۰ محدوده معدنی امید بخش شده است.

 

گفتنی است هشتمین کنفرانس مهندسی معدن ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند در روزهای ۳۰ بهمن و یک اسفندماه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied