شمانیوز
شما نیوز

علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی و تشدید تحریم صنعت‌خودرو محقق شد:

تولید سایپا در ۱۱ ماهه ۹۸ از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد

گروه خودروسازی سایپا همچنان به عنوان خودروساز اول کشور، با تولید ۳۸۴ هزار و ۳۰۹ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه از میزان تولید سال گذشته خود در مدت مشابه عبور کرد.

تولید سایپا در ۱۱ ماهه ۹۸ از مدت مشابه سال گذشته عبور کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا که در یازده ماهه سال گذشته، تعداد ۳۸۲ هزار و ۳۰۳ دستگاه خودرو تولید کرده بود، با عبور از این میزان در مدت مشابه در سال جاری توانست رکورد جدیدی را در زمینه تولید در شرایط تحریم و فشار حداکثری بر صنعت و‌ اقتصاد ایران به ثبت برساند.

 

براساس این گزارش گروه سایپا همچنین با عبور از تولید سال گذشته موفق شد کاهش ٣٢ درصدی تولید در سه‌ماهه نخست سال جاری را جبران کند، بنابراین بر مبنای این آمار، کاهش ۱۹ درصدی تولید در کل صنعت خودرو در گروه سایپا صورت نگرفته، بلکه گروه سایپا توانسته است در این مدت تولید خود را تا حدودی نیز افزایش دهد.

 

با اجرای موفقیت‌آمیز سیاست تولید عبور مستقیم در سه‌ماهه دوم سال جاری، این گروه همچنین توانسته است در کنار تکمیل تمامی خودروهای دارای کسری قطعات در کف کارخانه و تحویل آن‌ها به مشتریان، همه محصولات خود را پس از تولید از کارخانه بلافاصله به‌دست مصرف‌کنندگان برساند و تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را از مرز ۴۰۰هزار دستگاه عبور دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied