شمانیوز
شما نیوز

کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل شد

اخیرا رئیس اتاق اصناف ایران طی نامه‌ای اعلام کرد که کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شده است و به گفته نایب رئیس اتاق اصناف ایران، فروش‌های فوق‌العاده آخر سال در فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام خواهد شد.

کلیه نمایشگاه‌های فصلی و بهاره تعطیل شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: محمود هاشمی با بیان اینکه نمایشگاه بهاره که قرار بود از ۱۰ تا ۲۶ اسفند برگزار شود، با دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کل کشور لغو شد، گفت: بنابراین فروش‌های فوق العاده در فروشگاه‌های بزرگ انجام خواهد شد و تشدید نظارت بر بازار شب عید نیز بر این فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمینه کالاهای اساسی و سایر محصولات از جمله کفش و لباس متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف از ابتدا موافق برگزاری این نمایشگاه نبود، تصریح کرد: با توجه به رقابتی که بین فروشگاه‌های بزرگ و اعضای نمایشگاه وجود دارد، امکان تخفیف بیشتر از آنچه در فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود وجود ندارد. همچنین با توجه به موقتی بودن نمایشگاه‌ها در صورت فروش کالاهای بی‌کیفیت جایی برای مراجعه دوباره خریداران وجود ندارد.

هاشمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره بیشتر جنبه روانی دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها برای ۱۰ تا ۱۵ سال پیش مناسب بود، اما الان نمی‌توان قیمت و کیفیت کالا را در آن تضمین کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied