شمانیوز
شما نیوز

شهردار مشهد:

شهربازی پارک ملت ایام نوروز آماده پذیرایی از مردم می‌شود

شهردار مشهد اظهارداشت: متاسفانه برنده تشریفات قبلی نتوانسته بود به تعهدات خود در خصوص بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت عمل کند و مردم نسبت به این موضوع به ویژه به لحاظ ایمنی و رعایت استاندارهای لازم که برای مدیریت شهری نیز حساس است، نگرانی داشتند.

شهربازی پارک ملت ایام نوروز آماده پذیرایی از مردم می‌شود

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، درحاشیه تحویل شهربازی پارک ملت به شهرداری مشهد عنوان کرد: متاسفانه برنده تشریفات قبلی نتوانسته بود به تعهدات خود در خصوص بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت عمل کند و مردم نسبت به این موضوع به ویژه به لحاظ ایمنی و رعایت استاندارهای لازم که برای مدیریت شهری نیز حساس است، نگرانی داشتند.

 

وی افزود: از دستگاه قضایی درخواست کردیم تا دراین رابطه به شهرداری مشهد برای خلع ید پیمانکار کمک کنند.

 

کلائی گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در قرارداد با پیمانکار شهربازی پارک ملت دیده شده بود این امکان وجود داشت تا اگر سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل نکند شهرداری مشهد می‌تواند قرارداد را فسخ کند.

 

شهردار مشهد اظهارداشت: این اتفاق امروز افتاد و با خلع ید پیمانکار، شهربازی پارک ملت به شهرداری تحویل داده شد که از حمایت‌های دستگاه قضایی در این زمینه تشکر می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: مردم مطالبه داشته و دارند تا شهربازی پارک ملت برای ایام نوروز آماده شود که این قول را به مردم می‌دهیم که از بابت توقف کار شهربازی نگرانی نداشته باشند زیرا اقدامات لازم دراین خصوص انجام خواهد شد و پس از رفع نواقص، تعمیرات و به روز رسانی وسایل بازی، شهربازی را برای استفاده زائران و مجاوران تا پایان اسفند آماده می‌کنیم.

 

کلائی در آخر عنوان کرد: افرادی که اقدام به گرفتن غرفه در شهربازی کرده‌اند نگران نباشند در این خصوص مشکلی نخواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied