شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت است

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در خصوص اقدامات این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در هر یک از استان های کشور همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (به عنوان متولی بهداشت و درمان) انجام می شود.

برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در مقابله با کرونا همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت است

به گزارش شمانیوز به نقل از ایرنا، دکتر سید مجید صادقی راد افزود: اکنون دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هر یک از استان ها با راه‌اندازی کمیته مبارزه با بیماری کرونا به صورت روزانه و هفتگی تشکیل جلسه می‌دهند و سیاست‌ها و استراتژی (هر منطقه) را تعریف می کنند.

به گفته معاون اداره کل سازمان تامین اجتماعی، شرایط هر یک از استان‌ها با هم متفاوت و بر این اساس سیاست‌ها و چارچوب تعریف‌شده برای هر استان نیز متفاوت است.

دکتر صادقی راد ادامه داد: به عبارت دیگر سیاست ها در این کمیته تعریف می شود، به ستاد مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتقل و در رابطه با چگونگی عملکرد تصمیم گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال میزان عملکرد مراکز بهداشتی - درمانی سازمان تامین اجتماعی تعیین و بیماران مشکوک به ویروس کرونا به منظور سنجش و ارزیابی به این مراکز ارجاع داده می شوند.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل سازمان تامین اجتماعی افزود: در این مراکز همچنین تعدادی تخت به منظور استفاده بیماران مشکوک به ویروس کرونا و مبتلایان در نظر گرفته شده است که این بیماران را تحت مراقبت‌های خاص قرار دهد.

وی تاکید کرد: اکنون مبتلایان در برخی استان‌ها نظیر قم، گیلان، مرکزی و تهران بیش از دیگر مناطق گزارش شده و بر این اساس برگزاری جلسات و تدوین سیاست ها با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت لحظه ای انجام می پذیرد.

دکتر صادقی راد یادآور شد: نیازمندان به درمان نیز که با انجام تست‌های خاص مورد سنجش قرار می گیرند؛ براساس استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت معالجعه قرار می گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied