شمانیوز
شما نیوز

خدمات غیرحضوری بانک اقتصادنوین برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مراجع بهداشتی و درمانی مبنی بر کاهش مراجعات حضوری هم‌وطنان به اماکن عمومی، بانک اقتصادنوین مشتریان خود را به استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک دعوت کرد.

خدمات غیرحضوری بانک اقتصادنوین برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک به آدرس www.enbank.ir و بهره‌مندی از خدمات اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز‌ساز ارس و ... بیشتر خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت غیر حضوری دریافت کنند.


عملیات انتقال وجه، پرداخت قبوض (با شناسه قبض و پرداخت)، دریافت صورت‌حساب و موجودی، خرید شارژ، مدیریت چک و دسته‌ چک، نمایش چک‌‌های واگذار شده به سپرده، دریافت رمز دوم پویا و پرداخت و مشاهده اقساط تسهیلات در سامانه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین به سهولت برای مشتریان محترم قابل انجام است.


تلفن‌بانک اقتصادنوین نیز با شماره 84292 خدماتی مانند دریافت موجودی و سه گردش آخر کارت و سپرده، دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت و دریافت شماره شبا را به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.


همچنین مشتریان حقوقی این بانک می‌توانند از خدمات مدیریت انتقال وجه سپرده‌های حقوقی (کارپوشه) همراه‌نوین که به تازگی در این اپلیکیشن فراهم شده است، بهره‌مند شوند.


علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied