شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت:

استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز

این شرکت در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های عملیاتی ، بهره برداری (نوبتکاری) و واحد های ستادی (روزکار) حسب نیازمندی های شرکت از بین فارغ التحصیلان مرد واجد شرایط استخدام کند.

استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه نفت تبریز: غلامرضا باقری دیزج افزود: شرکت کنندگان در آزمون باید بومی استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل باشند.

وی اظهار کرد: استخدام از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه حضوری ، گزینش و طب کار انجام و پذیرفته شدگان در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی بصورت قرارداد مدت موقت استخدام می شوند.

باقری دیزج گفت: داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی به تأیید طب کار- بهداشت و درمان صنعت نفت تبریزو عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاه های دولتی و غیر دولتی و مراکز وابسته و سایر نهادها از جمله شرایط عمومی استخدام است.

وی ادامه داد: داشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حداکثر سن 29 سال تمام نیز از جمله شرایط اختصاصی است.
باقری یادآور شد:  ثبت نام دراین آزمون استخدامی از سوم تا دوازدهم اسفند ماه جاری و از طریق نشانی اینترنتی www.tbzrefinery.co.ir  انجام می پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied