شمانیوز
شما نیوز

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان :

کادر درمانی خط اول مبارزه با کرونا هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان درباره شیوع ویروس کرونا گفت: اگر تا دیروز مدافعان حرم با ایثار و جانفشانی خود جلوی نفوذ داعش را گرفتند امروز حماسه کادر درمان در جانفشانی برای مردم از مدافعان حرم کمتر نیست.

کادر درمانی خط اول مبارزه با کرونا هستند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی اعتصام‌پور گفت: کارکنان مراکز درمانی به عنوان سربازان در خط اول مبارزه با این ویروس با گذشت از جان و خانواده پیام آور سلامتی برای جامعه خواهند بود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان همچنین با انتشار پیامی از پزشکان و پرستاران دلسوز مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تشکر کرد.

 

از نزدیک شاهد بودم که همکاران درمانی چگونه دلسوزانه پروتکل مراقبت و اقدامات لازم را مو به مو و با صبر و حوصله برای همه مراجعه‌کنندگان اجرا می‌کنند.

 

همه پرستاران و پزشکان و اعضای دیگر کادر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان امروز حقیقتا کار جهادی می‌کنند. جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر کسی که در خط مقدم مبارزه با هر تهدیدی علیه مردم ایران خدمت می‌کند، جهادگر است. فرمانده و سرباز هم ندارد.

 

جهادگر برای همه کار می‌کند، همه ی  شما در بیمارستان نمی‌بینید که یک پرستار از حرفه و شغل، منش و تفکر شما بپرسد تا شما را درمان کند؛ جهادگری اینگونه است. من به سهم خود از همه‌ی پرستاران، پزشکان و پرسنل درمانی استان اصفهان تشکر و قدردانی می‌کنم و از طرف همه مردم استان به آن‌ها خداقوت می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied