شمانیوز
شما نیوز

صرفه جویی چشمگیر در بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با اتخاذ سیاست های هدفمند و تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت در حوزه های مختلف از جمله تبلیغات، هزینه های پرسنلی، تاسیسات، ساختمان ها، تجهیزات و... اقدامات تاثیرگذاری برای صرفه جویی در منابع به انجام رسانده است.

صرفه جویی چشمگیر در بانک کشاورزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک که سیاست صرفه جویی و تعدیل هزینه ها را در اولویت برنامه های سال 1398 خود قرار داده بود، با اجرای این سیاست عملکرد درخشانی در کارنامه بانک کشاورزی به ثبت رساند.

 

این گزارش می افزاید، صرفه جویی 30تا 35 درصدی در مصرف برق، آب و گاز، حذف مراسم و همایش های غیر ضروری، اجرای سیاست انقباضی و قانونمند کردن پرداخت ها، حذف خرید هدایا و اقلام تبلیغاتی، کاهش حضور پر هزینه در رسانه های مکتوب و تصویری، حذف انتشار سررسید، تقویم و... از جمله اقداماتی است که در سال 1398 در بانک کشاورزی به اجرا در آمد.

 

خاطر نشان می شود، بانک کشاورزی در سال 1397 همین سیاست صرفه جویی را اعمال و اجرا کرد، به گونه ای که رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جهموری با ارسال نامه ای، مراتب قدردانی و تشکر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم را از بانک کشاورزی برای انجام اقدامات ارزشمند در زمینه صرفه جویی ابلاغ کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied