شمانیوز
شما نیوز

در بررسی نتایج ستاد صیانت در استان خوزستان برای چهارمین سال پیاپی:

شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین های دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت

در بررسی نتایج ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین های دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین های دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری: در این ارتباط از سوی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان لوح تقدیر ویژه این موفقیت به مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل و  رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت اهدا شد.

همچنین خانم مریم اسکندری  دبیر ستاد و  همچنین خانم کامله بیت حردان به لحاظ فعالیت های انجام شده در زمینه حقوق شهروندی ویژه ایثارگران و خانواده های شهدا لوح تقدیر به امضای استاندار دریافت کردند.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت در این باره توضیح داد: این لوح ها  به پاس تحقق مسئولیت های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان بر اساس ارزشیابی سالانه که توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری خوزستان و  دبیر خانه ستاد صیانت در استان انجام شد، تعلق گرفت. 

خانم مریم اسکندری گفت: این چهارمین  سال پیایی است که ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در سطح دستگاه های اجرایی استان در ردیف برترین ها قرار می گیرد.

وی افزود: ستاد صیانت دارای دو کمیته حقوق شهروندی و عفاف  و حجاب  است که بر اساس  شاخص ها و دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده از سوی وزارت کشور  انجام وظیفه می کند.

اسکندری از مهندس موسوی مدیرعامل و مدیر منابع انسانی شرکت به لحاظ  حمایت های موثر و اعضای  ستاد صیانت که با حضور مستمر در جلسات و انجام فعالیت های  فرهنگی این دبیرخانه را یاری نمودند، تشکر کرد.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی  حفاری ایران  اظهار کرد: تلاش این ستاد بر پیگیری و تحقق  اهداف ترسیم شده از سوی ستاد صیانت وزارت کشور  و وزارت نفت در انجام مسئولیت های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان  تمرکز دارد.

 

19904_orig

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied