شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با DBA پیروزی در میدان تجارت مثل آب خوردن است

همیشه موفق بودن مستلزم این است که در عبور از مسیرهای سخت، پیروز باشید. قدم گذاشتن در راه های مختلف و برخورد کردن به موانع ریز و درشت، زمانی به نفع شماست که بدانید چطور و چگونه به آسانی از آن ها عبور کنید، بدون ذره ای ترس و دلهره.

با DBA پیروزی در میدان تجارت مثل آب خوردن است

همیشه موفق بودن مستلزم این است که در عبور از مسیرهای سخت، پیروز باشید. قدم گذاشتن در راه های مختلف و برخورد کردن به موانع ریز و درشت، زمانی به نفع شماست که بدانید چطور و چگونه به آسانی از آن ها عبور کنید، بدون ذره ای ترس و دلهره.

 

قطعا با نام نوکیا آشنا هستید. با به زبان آوردن نام این برند، بی شک کیفیت و کارایی گوشی های تلفن همراه آن در ذهن افراد تداعی می ‌شود. جالب است نوکیا از همان ابتدا در راه ساخت و تولید گوشی موبایل قدم نگذاشته بود، این کمپانی بیش ‌از یک و نیم قرن در صنایع مختلف دست داشت و فعالیت خود را با ساخت کاغذ و تولید لاستیک آغاز کرد و پس از آن وارد صنعت تولید گوشی ‌های همراه شد. تاکنون کنجکاو شدید که چرا این کمپانی در اوج سقوط کرد؟

 

در سال 2007 با معرفی آیفون و ایجاد دسته بندی جدیدی با نام گوشی های هوشمند، کمپانی نوکیا در بخش فروش با مشکلات بسیاری مواجه شد که در نهایت باعث بیکار شدن کارمندان این کمپانی و واگذاری این شرکت با قیمت ۵٫۴۴ میلیارد یورو به مایکروسافت گردید. اما چرا؟ ما در این مقاله قصد داریم رازهای شکست نوکیا را برملا کنیم و به شما بگوییم که چگونه با برنامه ریزی و استراتژی می توان کسب و کاری موفق داشت به گونه ای که هرگز با شکست مواجه نشوید.

 

شیوه های نوین مدیریت، جایگزینی عالی برای روش های سنتی

 

هیچ تجارت و بازار کاری بدون رقیب نیست. این جمله را آویزه گوش تان کنید. متاسفانه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار رقبای بازار را جدی نمی گیرند. هیچ بازاری عاری از رقیب نیست پس نباید، آن ها را دست کم گرفت، حتی رقیبی که در سطح بسیار پایینی قرار دارد. شاید خیلی یادتان نیاید، اما روزی نوکیا بزرگترین رقیب کمپانی اپل بود و شاید کمپانی اپل در خواب هم نمی دید که روزی بتواند روی دست نوکیا بلند شود. یکی از مهم ترین دلیل شکست این کمپانی، پیروی از راه و روش های سنتی مدیریت بوده. به طور کلی هیچ کسب و کاری نمی تواند با شیوه های سنتی مدیریت، راه به جایی ببرد. پس برای کسب و کارها باید سناریویی به روز داشت و با برنامه ریزی درست از واقعیت های موجود، برای دیگران رویا ساخت.

 

l]o

 

کمپانی اپل دچار اشتباه بزرگی شد، پس مواجه با چالشی بزرگ به راه همیشگی خود ادامه داد و شیوه ی کاری خود را مدیریت نکرد. هیچ کارآفرینی نمی ‌تواند تمامی عوامل شکست را پیش ‌بینی کند و برای آن‌ ها آماده باشد. اما اگر بتواند موارد معدودی را که می ‌شناسد، شناسایی و از بروز آن ‌ها جلوگیری کند، قطعا شانس بیشتری برای بقا خواهد داشت. اگر شما هم یکی از کارآفرینان یا مدیران جوانی هستید که به تازگی در میدان تجارت قدم گذاشتید یا حتی فردی با تجربه هستید و سابقه ای چندین ساله در این راه دارید باید بدانید که دیگر برای پاسخ گویی به نیازهای بازار تنها با اطلاعات و دانش قدیمی، امکان پذیر نیست.

 

موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان، با آموزش دوره DBA به کلیه دانش پذیران می آموزد که در بازار پر از رقیب، چگونه شاخص شد و خود را از دیگران متمایز نمود و همیشه و در هر شرایطی در اوج قرار گرفت. دوره ی آموزش مدیریت عالی کسب و کار دوره ای است که به شما سناریو و چشم اندازی درست از آینده ی کسب و کارتان می دهد و نوشتن سرنوشت کسب و کارتان را به خودتان واگذار می کند.

 

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، همراه شما در بازاری پر از مانع

 

رویارویی با چالش ها و موانع احتمالی، از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است همه مدیران و صاحبان کسب و کار به آن ها بربخورند. این روزها اقتصاد ایران دچار تغییرات بسیاری می شود، این دقیقا همان دلیلی است که سبب می شود، نقش دوره آموزش DBA پررنگ تر از همیشه شود. اما برای این که بتوانید روی مسائل مختلف مدیریتی مسلط شوید و به دنبال آن درآمد بالا و پیروزی در کار را تجربه کنید، نوع و روش آموزش دروس بسیار مهم است. همچنین انتخاب موسسه ای که با روش های آموزشی دنیا، آشنایی کامل داشته باشد نیز حائز اهمیت است.

 

این روزها موسسات و مراکز آموزشی بسیاری اقدام به برگزاری دوره DBA کرده اند اما نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد. هزینه و وقتی که برای گذراندن این دوره صرف می کنید، بسیار با ارزش است. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با برگزاری دوره DBA به شما صاحبان کار و مدیران کمک می کند که چگونه راه رسیدن به موفقیت دائمی در دنیای تجارت را با سرعت طی کنید. موضوع مهم دیگر که بدون شک بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند، مدرک یا گواهینامه تحصیلی است. گواهینامه می تواند در کنار تجربه و سابقه کاری شما به کمک تان بیاید و حتی تاحدودی نگرانی شما را بابت نداشتن سابقه ی کار از بین ببرد. درباره دوره DBA نیز این مطلب صدق می کند.

 

r

 

این تضمین وجود دارد که شما با گذراندن دوره مدیریت عالی کسب و کار و در دست داشتن مدرک آن دیگر نگران شغل و آینده ی کاری خود نباشید؛ چه در داخل کشور و چه در خارج از آن. خصوصا گواهینامه ای که در پایان دوره DBA موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان دریافت می کنید از اعتبار ویژه ای برخوردار است. گواهینامه های این موسسه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و خیال شما از لحاظ معتبر بودن آن راحت می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied