شمانیوز
شما نیوز

با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛

سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معارفه شد

طی مراسمی با حضور معاون درمان ، مدیران کل درمان مستقیم، غیرمستقیم و ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مراد بیات به عنوان سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معارفه شد.

سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران معارفه شد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،دکتر امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در این مراسم از زحمات دکتر بابک عدلی مدیر کل سابق درمان استان تهران تقدیر و برای دکتر مراد بیات آرزوی موفقیت کرد.

 

دکتر منوچهری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: سازمان تامین اجتماعی نسبت به پذیرش و درمان بیماران مبتلا اقدام کرده است و جا دارد از کادر درمانی این سازمان که در این روزها بسیار زحمت می کشند قدردانی کنیم.

 

گفتنی است،در حکمی از سوی دکتر امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر مراد بیات به عنوان سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران منصوب شد.

 

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به مدت سه ماه به عنوان سرپرست مدیریت درمان استان تهران منصوب می شوید. برای جنابعالی از محضر خداوند منان توفیق روزافزون در انجام وظایف محوله مسألت می نمایم.

 

گفتنی است، دکتر مراد بیات سرپرست معاونت درمان اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied