شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک ملی ایران:

کارکنان بانک تا پای جان به مشتری مداری وفادار ماندند

مدیرعامل بانک ملی ایران با تقدیر از توجه مشتریان به پیام های نظام بانکی مبنی بر مراجعه حداقلی به شعب، از همه کارکنان بانک ها به ویژه بانک ملی ایران که در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا همچنان به خدمت رسانی مشغول اند، قدردانی کرد.

کارکنان بانک تا پای جان به مشتری مداری وفادار ماندند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در پیامی با اظهار تاسف از تاثیر منفی بیماری کرونا بر شرایط کشور در آستانه سال نو، نوشته است: متاسفانه این بیماری چنان فراگیر شده که همه شئون جامعه، کسب و کارها، فعالیت های اجتماعی و افراد را درگیر کرده است.

 

وی در این پیام با بیان این که در این شرایط اقشاری چون پزشکان، نیروهای امدادی و فعالان حوزه بهداشت به طور ویژه در حال انجام عملیات برای کنترل بیماری هستند، اما عده ای نیز در گمنامی کامل، مشغول به انجام امور روزمره اند، ادامه داده است: کارکنان نظام بانکی بدون وقفه در حال رسیدگی به درخواست های مشتریان هستند، بدون این که گاه حتی از حداقل لوازم بهداشتی و مراقبتی نیز بهره مند باشند.

 

در پیام حسین زاده با تاکید بر این که بانک ملی ایران حداکثر تلاش خود برای رعایت مسائل بهداشتی در مکان های عمومی به ویژه شعب را انجام داده ، آمده است: متاسفانه بیماری کرونا باعث شد نظام بانکی طی روزهای اخیر، چند تن از بهترین و دلسوزترین همکاران خود را از دست بدهد و این داغ بر دل همه سنگینی خواهد کرد.

 

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که یکی از بهترین راه های کاهش شیوع و انتقال بیماری، مراجعه نکردن به شعب و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک است، تاکید کرده که به صورت طبیعی در ایام پایانی سال درخواست ارائه خدمات بانکی افزایش می یابد، اما با توجه به شرایط حساس کنونی، بهتر است مشتریان برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک ها،  از مراجعه به شعب صرف نظر کنند.

 

حسین زاده با اظهار امیدواری نسبت به کنترل هر چه سریعتر این بیماری در سطح جامعه، خاطرنشان کرده است: کارکنان بانک ها که در شرایط سیل، زلزله، گرد و غبار و آلودگی هوا همواره خدمت رسان مردم بوده اند، این بار نیز از تلاش دست نکشیدند که ثابت کنند تا پای جان به مشتری وفادارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied