شمانیوز
شما نیوز

بررسی اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مسیر بانکداری دیجیتال

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توسعه روند دیجیتالی شدن، در مسیر کاهش هزینه‌های بانکی و هزینه‌های مشتریان حرکت می‌کند.

بررسی اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مسیر بانکداری دیجیتال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، به نقل از روند بورس امروز، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های توسعه‌ای دیجیتال سرویس کارت هدیه مجازی را طراحی کرده است که منجر به صرفه‌جویی هزینه‌ و وقت می‌شود.

 

پیش از این کارت هدیه در شعب بانک‌ها صادر می‌شد و نیاز به مراجعه کاربر به شعبه بود. این روند هزینه‌های اضافه‌ای را برای مشتریان به همراه داشت. در همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سرویسی به تازگی را اندازی شده است که هدیه کارت به صورت مجازی ارائه می‌شود. برای این کار در همراه بانک با انتخاب مبلغ و شخصی که هدیه را دریافت می‌کند، بر اساس موضوع هدیه طرح پیش‌فرض انتخاب می‌شود.

 

در ادامه متن موردنظر نگارش می‌شود. در نهایت با مشاهده کارت طراحی شده و تائید مبلغ، پیامکی همراه با لینک به گیرنده فرستاده می‌شود که گیرنده با ارسال شماره شبا خود کارت هدیه و مبلغ را دریافت می‌کند.

 

افتتاح حساب بدون استفاده از کاغذ در کمترین زمان

در شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سامانه‌ای به نام میعاد هست که بر اساس آن از زمان مراجعه کاربر به باجه تمام فرآیند افتتاح حساب دیجیتالی شده است. برای افتتاح حساب با یک کارت ملی هوشمند افتتاح حساب انجام می‌شود. امضا مشتری هم به صورت بیومتریک از کاربر اخذ می‌شود. بدون نیاز به هیچ کار کاغذی روند افتتاح حساب دیجیتالی انجام می‌شود. میعاد هم مخفف مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال است. صرفه‌جویی کاغذ، هزینه و زمان است.

 

افتتاح حساب آنلاین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

طرح‌های بیومتریک در بخش دیجیتال فعلاً در همراه بانک مختص اثرانگشت است. به زودی در نسخه اندرید افتتاح حساب آنلاین راه‌اندازی می‌شود. افتتاح حساب با شماره تلفن همراهی که به اسم فرد است و کد ملی انجام خواهد شد. بعد از احراز هویت، فرد ویدیویی از خودش تهیه می‌کند که در آن جمله‌ای بیان می‌کند و با آپلود و ارسال فایل اسکن شده امضا و مدارک به بانک حساب افتتاح می‌شود. در لحظه رمز خدمات الکترونیک پیامک می‌شود. کارت‌بانکی هم از طریق پست برای کاربر ارسال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied