شمانیوز
شما نیوز

اقدام‌های پیشگیرانه خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در مقابله با انتشار ویروس کرونا

رئیس کمیته سلامت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران از اجرای دستورعمل‌های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و اچ‌اس‌یی با هدف پیشگیری از ابتلای کارکنان به امراض ویروسی و ارتقای سطح آگاهی آنان از راه‌های شیوع ویروس کرونا خبر داد.

اقدام‌های پیشگیرانه خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در مقابله با انتشار ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران: رضا افشار گفت: از زمان بروز ویروس کرونا و پیش‌بینی اپیدمی شدن این ویروس در سطح کشور، نشستی نیز با  احمد ملکی، رئیس مرکز سلامت کار و طب صنعتی ری برگزار و درباره نحوه اطلاع‌رسانی و ابزارهای ارتباطی با همکاران، پیگیری رعایت دستورعمل‌های ضدعفونی سطوح، آموزش نیروهای خدماتی تنظیفات و رستوران‌ها، نصب تراکت‌های آموزش صحیح شست و شوی دست، نحوه صحیح پخت مواد غذایی و مواردی از این دست تصمیم‌گیری شد.

افشار تصریح کرد: الزام به ضدعفونی کردن فضاهای عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و مراکز تابعه و افزایش نظافت در آن، رعایت اصول بهداشتی در زمان استفاده از ناوگان حمل‌ونقل داخلی و سرویس‌های ایاب و ذهاب، اطلاع‌رسانی صحیح و ... از جمله اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است.

وی افزود: نصب دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست در اماکن عمومی، تغییر سیستم ثبت ترددها از اثر انگشتی به کارتی، تهیه ماسک، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده در نظافت ساختمان‌ها و تجهیزات اداری و مأمورسراها، بررسی وضع آمبولانس‌های مستقر در مراکز انتقال نفت از دیگر اقدام‌های پیشگیرانه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied