شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون گفت:

تامین 11 هزار اصله نهال توسط شرکت نفت و گاز مارون برای مناطق همجوار واحدهای عملیاتی

درآستانه 15 اسفند روز درختکاری و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و صیانت از زیست بوم 11 هزار اصله نهال در اختیار مناطق همجوار واحدهای عملیاتی این شرکت قرار گرفت.

تامین 11 هزار اصله نهال توسط شرکت نفت و گاز مارون برای مناطق همجوار واحدهای عملیاتی
 

 به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: مهندس حمید کاویان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از این تعداد 10 هزار اصله به منظور تقویت کمر بند سبز و مرتفع شدن معضلاتی از جمله مقابله باریزگردها و روز هوای پاک در اختیار بخشداری غیزانیه قرار گرفت و یک هزار اصله دیگر نیز به سازمان حفاظت از محیط زیست شهرستان رامشیر تحویل داده شد.  

مهندس کاویان همچنین ضمن تاکید بر لزوم حفظ زیست بوم پیرامونی تاسیسات عملیاتی در کنار تولید، گفت: همواره تلاش کرده ایم تا با انجام اقدامات مناسب، ضمن حفظ محیط زیست، شرایط سالمی را برای زندگی همجواران محترم تاسیسات تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با بیان اینکه کاشتن نهال در تعالیم اسلامی مورد تاکید قرار گرفته و از نظر تاریخی در کشورمان از سنتهای مورد علاقه مردم بوده است، اذعان داشت: مجاوران محترم واحدهای عملیاتی استقبال خوبی از این طرح داشته اند که این امر اراده ما برای تداوم کار را استوار تر می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied