شمانیوز
شما نیوز

امضا اولین درخواست پژوهشی(RFP) توسط مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، درخواست پژوهشی تحت عنوان ارتقاء تاب آوری تاسیسات نفت و گاز، خطوط لوله و بناهای صنعتی و غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در برابر بحران سیل، توسط مدیرعامل شرکت مهندس محمدی امضاء شد.

امضا اولین درخواست پژوهشی(RFP) توسط مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: دکتر شاهین کرد، رئیس پژوهش و فناوری این شرکت با اعلام این خبر، گفت: با توجه به ابلاغ سیاستها و نظامنامه نحوه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط وزیر نفت درچهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، تعامل محیط اجتماعی و کارایی فعالیت های صنعت نفت، لزوم افزایش اعتماد اجتماعی و تسهیل شرایط کاری صنعت نفت و بهینه سازی هزینه ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که درخواست پژوهشی مذکور در حــوزه پاییــن دســت پژوهش و فناوری می باشد، این موضوع با همکاری کارشناسان این حوزه، کارشناسان منتخب مدیریت تولید و مدیریت مهندسی و ساختمان و اعضاء کمیته صیانت از تولید در برابر سیلاب، بررسی و تعریف شده است.

شایان ذکر است؛ این پروژه تحقیقاتی برای اولین بار در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تصویب و امضای مدیرعامل شرکت مهندس احمد محمدی رسیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied