شمانیوز
شما نیوز

کاشت نهال توسط مدیرعامل بورس تهران در آستانه روز درختکاری

دکترعلی صحرائی مدیر عامل بورس تهران امروز چهار شنبه مورخ 14 اسفند ماه، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری یک اصله نهال در محوطه ورودی ساختمان بورس تهران واقع در سعادت آباد تهران غرس کرد.

 کاشت نهال توسط مدیرعامل بورس تهران در آستانه روز درختکاری

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، ظهر امروز چهارشنبه 14 اسفند 1398 ، دکتر علی صحرائی مدیر عامل بورس تهران ، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری یک اصله نهال در محوطه ورودی ساختمان بورس تهران واقع در سعادت آباد تهران غرس کرد.

 

مدیرعامل بورس تهران بر حفظ محیط زیست و رعایت بهداشت عمومی  در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: وجه اشتراک بین درختکاری و سیستم آنلاین را در کمک به حفظ محیط زیست پاکی هوا در نتیجه کاستن از تردد های زیاد و غیر ضروری دانست.

 

وی  ضمن آرزوی تندرستی برای هم میهنان از در گاه الهی، اظهار داشت:  بورس اوراق بهادار تهران از زیر ساخت آنلاین مناسب برخوردار است  و با توجه به توصیه های اکید بهداشتی مبنی بر پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در راستای حفظ بهداشت و تندرستی همگانی و صیانت از سلامت شهروندان، پیشنهاد می کنیم معامله گران گرامی از طریق معاملات برخط، اقدام به خرید و فروش کنند و مراجعات غیر ضروری و حضوری  خود را به حداقل،  کاهش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied