شمانیوز
شما نیوز

ضدعفونی و گندزدایی مستمر جایگاه‌های سوخت در فارس

رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس اعلام کرد که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی وگندزدایی مستمر جایگاه‌های سوخت در استان انجام می‌شود.

ضدعفونی و گندزدایی مستمر جایگاه‌های سوخت در فارس

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران: محمدهادی غلامی با تاکید به همراه داشتن امکانات بهداشتی توسط رانندگان برای سوختگیری، گفت: باتوجه به شرایط خاص کشور امکانات خاصی به جایگاه‌های سوخت برای مقابله به ویروس کرونا داده نشده است و مالکین جایگاه شخصا سعی در تامین مواد ضد عفونی و دستکش دارند که گاهی با مشکل روبروهستند که هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مربوطه برای تامین اقلام مورد نیاز جایگاه انجام شده است.

غلامی از مراجعان درخواست کرد به منظور همکاری با جایگاهداران برای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری در زمان مراجعه به جایگاه، تجهیزات بهداشتی اولیه همچون دستکش یکبار مصرف همراه داشته و درفرایند پرداخت بهای سوخت تا حد امکان از پول نقد استفاده نکنند.

سوخت‌گیری در جایگاه‌های آذربایجان‌غربی تنها توسط اپراتورها انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش منطقه ارومیه گفت: همشهریان هنگام مراجعه به پمپ بنزین‌ها حتما باید دستکش یک‌بار مصرف و یا پلاستیکی همراه داشته باشند ضمن اینکه به تمامی جایگاه‌داران ابلاغ شده که سوخت‌گیری باید توسط اپراتورها انجام گیرد.

 احمد مجرد به بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت در استان اشاره کرد و گفت: به تمامی جایگاه‌داران تاکید شده که دستمال کاغذی و دستکش یک‌بار مصرف یا پلاستیکی در جایگاه موجود باشد و نیز نظارت روزانه توسط بازرسی شرکت نفت به صورت منظم انجام می‌گیرد تا کار ضدعفونی و رعایت موارد بهداشتی به صورت دقیق انجام گیرد .

مدیر شرکت ملی پخش نفتی ارومیه افزود: تهیه مواد ضدعفونی کننده و دستکش یک‌بار مصرف بر عهده جایگاه ‌داران بوده اما برای اطمینان بیشتر و برای اینکه این ویروس به طور کامل ریشه‌کن شود همشهریان نیز باید همکاری لازم را با جایگاه‌داران داشته باشند.

 ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان

با افزایش شیوع بیماری کرونا ، تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان به صورت روزانه با محلول ضد عفونی گندزدایی می‌شوند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ضمن تشکر از همکاری وتعامل بسیار خوب مالکین جایگاه‌های عرضه استان، گفت: فرآیند سوختگیری نیز توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام می‌شود تا مانع آلوده شدن نازل‌ها و گسترش ویروس کرونا شود لذا از مردم می‌خواهیم از دست زدن به نازل‌ها خودداری کرده وحتی المقدور این کار را به پرسنل جایگاه واگذار کنند تا آلودگی بیشتری ایجاد نشود؛ و اگر خود نیز مایل به سوختگیری هستند از دستکش‌های یکبار مصرف استفاده نمایند.

عبدالله گیتی‌منش سپس به ایجاد و نصب زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی بهای فرآورده در ۷۷ باب جایگاه استان اشاره کرد و در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواستار عدم پرداخت نقدی بهای فرآورده توسط همشهریان شد.

دستکش نیاز الزامی جایگاه های سوخت البرز

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز اعلام کرد که برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ،رانندگان ملزم به استفاده از دستکش در جایگاه های سوخت استان هستند.

سید جواد حسینی گفت: پرکردن باک بنزین توسط افرادی که در جایگاه ها حضور دارند مشکلاتی را به وجود می آورد و لازم است که رانندگان خود این کار را انجام دهند.

 وی ادامه داد: در صورتی که نیروهای جایگاه های اقدام به پرکردن بنزین کنند ازدحام در جایگاه‌ها به وجود می‌آید و سرایت آلودگی به سایر افراد دیگر نیز دور از انتظار نخواهد بود.

استان البرز ۶۹ جایگاه بنزین و ۵۲ جایگاه سی. ان.جی دارد.

میزان مصرف بنزین البرزی‌ها از ابتدای اسفند ماه تا ۱۶ همین ماه در مقایسه با سال گذشته با ۳۰ درصد کاهش مواجه شده است.

تاکنون ۱۸۰ نفر در البرز به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

  

توزیع منظم و بموقع گاز مایع در هرمزگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از توزیع کامل سهمیه های گاز مایع در بخش های مختلف شهری و روستایی استان خبر داد.

عبدالله احمدی کمرپشتی گفت: در تأمین و توزیع گاز مایع هیچ کمبودی نداریم و شرکت‌های موزع تمام سهمیه‌های شهرستان‌های استان را بموقع دریافت می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied