شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است: به نام خدای علی علیه السلام حرم را قرق کرده اند که مادر علی ابن ابیطالب (ع) در آن حضور یابد تا باب علم را به دامان نشاند و لبخند دلربای عشق را بر چهره ی رسول خدا(ص) او می آید تا والاترین الگوی شهامت و شجاعت را به نمایش گذارد و سبزینه ی عدالت و مردانگی را به زندگی بشریت هدیه دهد ایام خجسته و مبارک سالروز ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام و گرامیداشت مقام پدر را به تمامی اعضاء، کارکنان و جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر به ویژه پدران معظم شهدای گرانقدر تبریک و شادباش عرض می نمایم.

 

در پایان ضمن تبریک مجدد این مناسب خجسته، برای تمام اعضاء گرانقدر، کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد و خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر کشور آرزوی بهترین ها را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied