شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جلسه پیش بینی تولید شرکت نفت و گاز اروندان در نیمه نخست سال 1399

صبح امروز(دوشنبه 19 اسفند ماه 1398)جلسه پیش بینی تولید نیمه نخست سال 1399 میادین شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل و مدیران فنی-عملیاتی این شرکت برگزار گردید.

برگزاری جلسه پیش بینی تولید شرکت نفت و گاز اروندان در نیمه نخست سال 1399

 

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان: در ابتدای این جلسه مهندس پورهنگ مدیرعامل شرکت با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در طرح مبارزه با کرونا ویروس در سطح شرکت بر توجه حداکثری به اصول و نکات بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد.

مهندس پورهنگ افزود: جهت انجام به موقع فعالیت های فنی-عملیاتی در راستای نگهداشت تولید در میادین تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه ریزی دقیق، همکاری و هماهنگی تمامی مدیریت های این شرکت نیازمند است، که در این راستا می بایست اساس همه فعالیت های آتی، رعایت اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست به عنوان یک اولویت مهم مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، با بررسی عملکرد تولید از مخازن و چاه های میادین دارخوین، آزادگان جنوبی و جفیر در سال ۱۳۹۸، اقدامات صورت گرفته در این میادین تشریح گردیده، و راهکارهای مناسب جهت تولید صیانتی از مخازن و تداوم آن در سال ۱۳۹۹ ارائه شد.

همچنین ضمن مقایسه تولید کنونی با برنامه پیش بینی شده، مواردی همچون پروژه های مرتبط و مستقیم با تولید، نیازهای حفاری جدید، تعمیر چاه ها، خدمات فنی و عملیات های مورد نیاز چاه ها، مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات و موانع پیش روی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در حال حاضر شرکت نفت و گاز اروندان دارای تأسیسات سطح الارضی جهت فرآورش نفت به ظرفیت اسمی 640 هزار بشکه در روز، نمکزدایی به ظرفیت اسمی 550 هزار بشکه در روز و تزریق گاز به ظرفیت اسمی 270 میلیون فوت مکعب در روز با فشار تزریق 7500 پام می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied